Wie gaat mij helpen met de gouden tip bij een vastzittende galsteen. Het gaat om de huis tuin en keukentips. Aan naar de hap bellen heeft geen zin morgen en overmorgen heb ik onderzoeken hiervoor. Ze doen nu toch niets.
springen hielp mij tijdens een galaanval. en meducatie maar zie dat je zwanger beent mis toch hap bellen .
Klinkt wellicht wat bruut, maar ik liet mijn man me onderin mijn rug stompen. Maar de koliekaanvallen waren dan ook zó hevig dat alle middelen geoorloofd waren om die steentjes van hun plek te krijgen. Je kunt pijnaanvallen soms voorkomen door je eetpatroon aan te passen. Ik kon de klok er haast op gelijk zetten dat ik last kreeg wanneer ik vlees of kaas at.
Op het moment ben ik de loop rol sta zit fase voorbij mijn man heeft net al op mijn rug staan slaan. Inmiddels een kokend hete doiche gehad en nu op bed met een pittenzak. De paracetamol doet iets. Maar langzaam aan zakt het. Dit was nota bene maar een kleintje de vorige was 4 dagen terug. En die was heftig dan te bedenken dat mijn galblaad er al uit is. Dit is echt hels
Gebukt onder de douche en dan die hete straal erop. Dat helpt hier en als ik bukken niet volhoud, onder de warme douche zitten met gebogen rug en de straal erop...
Thanks voor de tips. Als jullie herl veel water dronken werden de aanvallen dan ook minder heftig en of frequent. Ik kan momenteel haast niets eten dus daar kan ik al niets meer mee winnen.