Tja, ik vraag me af met welke kinder/wandelwagen helemaal plat kan. Ik bedoel dus niet de wagenbak maar de buggy ervan. Veel zitjes zijn echt zitjes, maar wat als je nou een buikslaper hebt? Die kan dus niet op de buik liggen i.v.m. de voorgevormde zit. Graag ervaringen van anderen, want graag wil ik een supergave wandelwagen aanschaffen, ik weet nog niet welke, als ie maar lekker opvalt! Eentje dus die echt gewoon plat is! Ik hoor t graag! bedankt, groetjes
Onze uk slaapt ook op zijn buik, behalve in de buggy. We hebben trouwens een Mutsy Urban Rider en die zit kan plat, maar ik heb er geen moment over gedacht om hem daar op zijn buik in te leggen.
Waarom zou je een kindje op z'n buik in de wandelwagen willen leggen? De wandelwageninzet gebruik je toch pas vanaf ca. 6 maanden en tegen die tijd vind een kindje het juist leuk om om zich heen te kijken! Als ze dan echt moe zijn, vallen ze waarschijnlijk op hun rug ook wel in slaap...
Wat jij zegt klopt helemaal. De kinderwagenbak is niet voor niks uit gevonden. Hier leg je je kindje de 1ste 6 mnd en sommige wat langer in. Zodat ie goed plat ligt, zoals het ook in z'n bedje zou liggen. Na een maandje of 6 gebruik je de wandelwageninzet omdat een kindje dan meestal zelfstandig kan zitten en nieuwschierig word naar de wereld. Deze inzet heeft [/b]altijd een holling om te zitten.
Als ik de reakties lees maakt het misschien niet zoveel uit. Bij mijn meiden heb ik er ook nooit last van gehad. Ik begon er pas over na te denken toen een nicht van mij haar beklag erover deed omdat haar kind niet in slaap leek te vallen omdat ie een buikslaper is. Maar waarschijnlijk valt het allemaal wel mee en vallen ze toch wel in slaap als ze echt moe zijn. Thanx.
Op de buik zal idd niet zo veilig zijn wat dat betekend dat hij/zij niet meer in de gordeltjes ligt, maar gewoon vastzittend kan je kindje wel haf op zijn zij draaien. maar om te antwoorden op je vraag De Easy Walker Sky kan volledig plat. Je hebt drie standen, de gewoon rechtzittende ( die wel ietsje naar achteren helt, dan half-liggend en dan volledig plat). Verder een hele goede kinderwagen, ideaal voor ruwer terrein (heeft drie luchtbanden), stuurt lekker, heeft een verstelbare stuurstang (in hoogte) en is er in gewone kleurtjes maar ook iets hippere uitvoeringen. http://www.easywalker.nl/ned/sky.html
De Urban Jungle buggy-inzet kan als 1 van de weinige helemaal plat, maar daarvan is het niet de bedoeling dat je je kindje daar op de buik inlegt, dat is gewoon niet stevig genoeg en dus niet veilig!
We waren van het weekend in de dierentuin in Emmen waar heel veel duitse gezinnen komen en bij hen zag je heel veel babys op de buik in de wagen liggen waaren er appart voor gemaakt ook als ze gewoon wakker zijn vond het heel gek gezicht is denk ik ook wel tegen het afplatten van het hoofdje.
Wij hebben een Quinny Speedi maar daar zit geen holling in hoor, is gewoon recht. Overigens kan de zitting helemaal plat.
Ze bedoelt wsl dat het slappe stof is die een holletje maakt. Helemaal plat? En hoe zit het dan met dat stuk waar de beentjes op rusten? En die banden? Buggy-inzets zijn echt niet gemaakt en vertrouwd om een baby op zijn buik erin te leggen!