Hoiii Dames, Spannend nieuws. Vandaag onverwachts een bericht gekregen dat we op de 5e plek staan voor een eengezinswoning!! Woon momenteel in een zelfstandige studentenwoning. Bij me huidige woning stond ik ook rond die rang. Het is helaas wel 20 min van me huidige woonplaats. Zelf geen problemen mee maar me schoonouders denk ik wel. Spannend!!!! Maandag eind van de middag gaan we kijken. Duim voor me haha
Spannend en leuk! Tja, en pech voor je schoonouders. Jij woont hoe en waar je zelf wilt. Dat doe je niet voor anderen.
goed nieuws! Bij onze huurwoning waren we 7e... dus het kan wel Ik hoop dat je het wordt! Mijn ouders wonen ook op 15-20 minuten rijden en dat is echt een kippeneindje hoor hihi. Voor elk wissewasje rijden we heen en weer
Ohhh spannend heel veel sccs. Zal gaan duimen voor je. Enne wij hebben beging dit jaar ook een woning toegewezen gekregen en stonden toen ook op de 5e plek.
Wij stonden vorig jaar ook 7e, kregen we ineens bericht dat we 1ste waren een maand later. Wij zijn ong 18 km verder verhuisd, maar dat rij je zo aan, dat was voor ons echt geen punt om het niet te doen. En misschien heb je nu meer kans, meeste mensen willen niet rond de feestdagen verhuizen, waardoor ze het toch niet nemen. Dat was iig bij ons de redenen van de mensen voor ons een groot deel. Dus misschien heb je toch nog geluk en begin je het nieuwe jaar in een nieuw huis! Suc6!!!!
Hoii Dames, Wat een lieve reacties !! Er zit 1 voor ons die twijfelt en het was een tegenvaller!! Wow voor 600 huur. Wat klein en krap. Kozijnen waren verrot. Het huisje is van hout en hebben ze heel slordig beton overheen gelegd. Ben best teleurgesteld.
Maar de woningbouw moet dit onderhouden. Mochten de mensen voor je het niet nemen kun je aangeven dat je dit huis wil huren onder de voorwaarden dat ze het eerst opknappen. Opknappen moeten ze toch en een huis langdurig leeg laten staan kost geld.
Ja dat is ook zo. We twijfelen nog of we het huisje nemen of niet als we het krijgen. Is best lastig haha.
nou lastig idd, jammer dat het huisje zo tegenvalt..maar als het idd klopt wat twinkle star zegt, dan is dat wel een goede optie.
Wij hebben dit 2 keer gehad (in twee huurflatjes gewoond voor we een huis kochten) bij het eeste huis zat een keuken die echt kapot was, bij de tweede was de badkamer beschimmeld en vielen er wat tegeltjes van de wand. Beide keren hebben we aangegeven dat we hetvhuis graag wilde hebben maar deze problemen opgelost moesten worden. We kregen een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer. Een brutaal mens heeft de halve wereld. Maar laat dit wel doen voordat je de sleutel zou krijgen, vaak als huurders er eenmaal inzitten loopt de woningbouw niet zo hard meer. Succes! En van elk huisje, hoe klein ook, kun je je eigen paleise maken!