Spannend 5e plek voor een eengezinswoning!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ummi92, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoiii Dames,

Spannend nieuws. Vandaag onverwachts een bericht gekregen dat we op de 5e plek staan voor een eengezinswoning!! Woon momenteel in een zelfstandige studentenwoning. Bij me huidige woning stond ik ook rond die rang.

Het is helaas wel 20 min van me huidige woonplaats. Zelf geen problemen mee maar me schoonouders denk ik wel.

Spannend!!!! Maandag eind van de middag gaan we kijken.

Duim voor me haha:):p

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Spannend en leuk! Tja, en pech voor je schoonouders. Jij woont hoe en waar je zelf wilt. Dat doe je niet voor anderen.

3. tulip

tulip Niet meer actief

hee goed zeg!!! Duimen dat het wat wordt dan.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Klinkt super! Ik zal voor je duimen ;)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Spannend:) Hopen dat het wat wordt:)

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Super leuk! Suc6!

7. Rono

Rono Niet meer actief

Super, alleen nog niet te hard juichen hea wnat 5e is nog wel een stukkie weg..

8. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Inderdaad, ik doe ook maar alsof ik het niet krijg om teleurstellingen te voorkomen.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goed nieuws! Bij onze huurwoning waren we 7e... dus het kan wel ;) Ik hoop dat je het wordt!

Mijn ouders wonen ook op 15-20 minuten rijden en dat is echt een kippeneindje hoor hihi. Voor elk wissewasje rijden we heen en weer ;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Heel veel succes!!!

en 20 minuten, dat valt toch reuze mee

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    oeps 1x is genoeg haha.

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ohhh spannend heel veel sccs.
    Zal gaan duimen voor je.
    Enne wij hebben beging dit jaar ook een woning toegewezen gekregen en stonden toen ook op de 5e plek.;)

13. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Wij stonden vorig jaar ook 7e, kregen we ineens bericht dat we 1ste waren een maand later. Wij zijn ong 18 km verder verhuisd, maar dat rij je zo aan, dat was voor ons echt geen punt om het niet te doen.
    En misschien heb je nu meer kans, meeste mensen willen niet rond de feestdagen verhuizen, waardoor ze het toch niet nemen. Dat was iig bij ons de redenen van de mensen voor ons een groot deel.
    Dus misschien heb je toch nog geluk en begin je het nieuwe jaar in een nieuw huis! Suc6!!!!

14. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoii Dames,

Wat een lieve reacties !! Er zit 1 voor ons die twijfelt en het was een tegenvaller!! Wow voor 600 huur. Wat klein en krap. Kozijnen waren verrot. Het huisje is van hout en hebben ze heel slordig beton overheen gelegd. Ben best teleurgesteld. :(:(

15. Ah wat jammer zeg :( Willen jullie het wel hebben als jullie de keuze krijgen?

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar de woningbouw moet dit onderhouden. Mochten de mensen voor je het niet nemen kun je aangeven dat je dit huis wil huren onder de voorwaarden dat ze het eerst opknappen. Opknappen moeten ze toch en een huis langdurig leeg laten staan kost geld.

17. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Ja dat is ook zo. We twijfelen nog of we het huisje nemen of niet als we het krijgen. Is best lastig haha.

18. tulip

tulip Niet meer actief

nou lastig idd, jammer dat het huisje zo tegenvalt..maar als het idd klopt wat twinkle star zegt, dan is dat wel een goede optie.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben dit 2 keer gehad (in twee huurflatjes gewoond voor we een huis kochten) bij het eeste huis zat een keuken die echt kapot was, bij de tweede was de badkamer beschimmeld en vielen er wat tegeltjes van de wand. Beide keren hebben we aangegeven dat we hetvhuis graag wilde hebben maar deze problemen opgelost moesten worden. We kregen een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer.

Een brutaal mens heeft de halve wereld.

Maar laat dit wel doen voordat je de sleutel zou krijgen, vaak als huurders er eenmaal inzitten loopt de woningbouw niet zo hard meer.

Succes! En van elk huisje, hoe klein ook, kun je je eigen paleise maken!

20. tulip

tulip Niet meer actief

goede tip voor ts lijkt mij.:D

Deel Deze Pagina