Hallo allemaal mijn zoontje van 2 weken laat veel scheetjes en ik hoor ook zijn darmen ontzettend werken dat ik mij soms afvraag of het wel de zijne zijn zo hard... Ik geef borstvoeding en hij heeft nog niet echt regelmaat in zijn voedingen en komt vaak vrij snel na een voeding voor een nieuwe voeding. Weet iemand wat dit is, heb ik teveel of te weinig voeding? En krijgt hij veel lucht mee tijdens de voeding? Zoja, wat kan ik hieraan doen? Alvast bedankt!
Wij hebben dit ook gehad met ons meisje. Ook rond die leeftijd. Ik weet niet of je zoontje ook uitslag heeft, zo ja dan zou ik als ik jou was eens proberen een paar weken geen melkproducten te nemen. Ik heb zelf 9 maanden borstvoeding gegeven, en de kramp die ze had kwam doordat ze koemelkallergie had, en ik gewoon melkproducten at.
Justin laat zulke harde scheetjes dat mn man soms niet eens gelooft dat hij het is, dan denkt ie dat ik het ben en hem de schuld geef (en bedankt schat!) Heeft niks te maken dat je ventje teveel lucht binnenkrijgt, dat zou hij eruit boeren. Scheetjes komen puur doordat de darmen gas produceren. (Ik dacht ook dat ie teveel lucht binnenkreeg maar de huisarts zei dus bovenstaande)
Heeft Sem ook de eerste maanden veel gedaan, nu nog af en toe maar zeker niet meer zoveel als in het begin.
Hallo Ik geef ook borstvoeding en mijn zoontje laat ook scheetjes . Na iedere voeding laat ik hem ook boeren want anders zit dat behoorlijk dwars . De tijden tussen de voeding zit nu 2 a 3 uur . Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud .
hihi, Ivy laat ook scheten waar een volwassen kerel jaloers op kan zijn. Moet haar nog zien te leren dat niet damesachtig is
Hahaha, ja Marcus laat vooral 's nachts scheten en ik word er helemaal wakker van! Maar goed die scheten zitten hem wel dwars want hij kreunt er helemaal bij, misschien dat ie moet poepen maar er komt niks ofzo?!
Ik denk dat ie gevoelig is voor iets wat jij eet. Mijn zoontje ging luid knetterend winden nadat ik paprika gegeten had. Wij eten dus maar geen paprika meer