Baby (2 weken) laat veel scheetjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Troeltje, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hallo allemaal mijn zoontje van 2 weken laat veel scheetjes en ik hoor ook zijn darmen ontzettend werken dat ik mij soms afvraag of het wel de zijne zijn zo hard...

Ik geef borstvoeding en hij heeft nog niet echt regelmaat in zijn voedingen en komt vaak vrij snel na een voeding voor een nieuwe voeding.

Weet iemand wat dit is, heb ik teveel of te weinig voeding? En krijgt hij veel lucht mee tijdens de voeding? Zoja, wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt!

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hebben dit ook gehad met ons meisje. Ook rond die leeftijd. Ik weet niet of je zoontje ook uitslag heeft, zo ja dan zou ik als ik jou was eens proberen een paar weken geen melkproducten te nemen. Ik heb zelf 9 maanden borstvoeding gegeven, en de kramp die ze had kwam doordat ze koemelkallergie had, en ik gewoon melkproducten at.

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dank je voor je antwoord!

Wat voor uitslag bedoel je?

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    is heel normaal hoor, Julia doet het nog steeds ;)

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Justin laat zulke harde scheetjes dat mn man soms niet eens gelooft dat hij het is, dan denkt ie dat ik het ben en hem de schuld geef (en bedankt schat!)

Heeft niks te maken dat je ventje teveel lucht binnenkrijgt, dat zou hij eruit boeren. Scheetjes komen puur doordat de darmen gas produceren. (Ik dacht ook dat ie teveel lucht binnenkreeg maar de huisarts zei dus bovenstaande)

6. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Heeft Sem ook de eerste maanden veel gedaan, nu nog af en toe maar zeker niet meer zoveel als in het begin.

7. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo

Ik geef ook borstvoeding en mijn zoontje laat ook scheetjes .
    Na iedere voeding laat ik hem ook boeren want anders zit dat behoorlijk dwars .
    De tijden tussen de voeding zit nu 2 a 3 uur .
    Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud .

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi, Ivy laat ook scheten waar een volwassen kerel jaloers op kan zijn. Moet haar nog zien te leren dat niet damesachtig is :)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahaha, ja Marcus laat vooral 's nachts scheten en ik word er helemaal wakker van! Maar goed die scheten zitten hem wel dwars want hij kreunt er helemaal bij, misschien dat ie moet poepen maar er komt niks ofzo?!

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik bedoel bijvoorbeeld rode vlekken in het gezicht of op het lijfje

11. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ik denk dat ie gevoelig is voor iets wat jij eet. Mijn zoontje ging luid knetterend winden nadat ik paprika gegeten had. Wij eten dus maar geen paprika meer :)

Deel Deze Pagina