Welke kinderstoel en wanneer aanschaffen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Linn84, Nov 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Je hebt helemaal gelijk!

2. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben een meegroeistoel van een onbekend merk. Bevalt ook prima (lijkt op de stokke). De oudste zit inmiddels op een hoge stoel van de ikea. Die staat ook gewoon aan tafel. Kan de jongste straks in de andere.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    De simpelste witte met blad van ikea!heel prima!makkelijk in gebruik en onderhoud goedkoop!vanaf 8 maanden pas...daarvoor hebben we ons ventje in de wipper gevoerd.

4. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Ik heb ook een bloom fresco loft gekocht bijna 400,- euro ik had er heel erg spijt mee 6 maanden gebruikt en weer verkocht voor 220,- euro tweedehands.

Bloom fresco loft is fijn in het begin dat klopt je kunt er pasgeboren baby indoen en ligstand zetten, maar ik had de bloom fresco loft gekocht toen mijn dochter 1 jaar was ze ging in de stoel zitten en iedere keer gleed ze uit dus zakte ze naar beneden waardoor ze pijn kreeg tussen de benen door de stangetje wat er tussen zit.

Dus ik moest haar iedere keer rechtop schouwen, de stoel heeft een ovaal vorm en het is glad, het ziet er mooi perfect uit maar mijn dochter vond het niet fijn omdat ze steeds naar beneden zakte ook al had ze de riempjes om....

Nu ga ik deze halen hoop dat het geschikt voor haar is Meegroei Kinderstoel Yaris Set Wengé | Baby & Kids online

Groetjes,

Orchidee

5. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

Feb 1, 2011
    519
    0
    16
    Wij hebben voor Jeske een Dapper-stoel gekocht. Deze waren via wij jonge ouders in de aanbieding. Mooie stoel en is eigenlijk gelijk aan de triptrap maar er zijn iets meer kleurtjes mogelijk. Je kunt ze alleen op hun site bestellen. www.ikbendapper.nl
    groetjes, Chantal.

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Ik heb de primapappa newborn van peg perego. Vind het echt super. Te gebruiken vanaf 0 maanden. Echt ideaal. Wel een beetje prijzig, maar ik heb hem gekocht in duitsland, daar was hij goedkoper.

7. Hier een Stokke Tripp Trapp, 2e hands gekocht via marktplaats. Scheelt een hoop centen en kan dan nog jaren mee! Let dan wel op het serienummer, die onderaan de stoel op de poten staat. Op die oudere modellen kan geen babyset namelijk (daar kwam ik achter nadat ik de stoel al had overgenomen.. kutttt :))

We gebruiken de stoel nu alleen al een tijdje niet meer. Mijn zoon houdt er niet zo van om vast te zitten :p

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hebben IKEA, heerlijk ding en hij kost echt niks! Officieel als kadootje gegeven toen ze 6 maanden werd en we dus met bijvoeding gingen beginnen, en vanaf toen dus gebruikt.

9. mammamandy

Apr 30, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb in me zwangerschap de bloomstoel gekocht !! hij staat hier al enkele maanden in huis ,,, maar gewoon omdat ik het belangrijk vind dat ik een goede stoel voor me kleintje heb ,,hij was zeker niet goed koop maar straks kan ik hem wel weer verkopen als me kleintje er niet meer in gaat .. en zelf ga ik ook niet op een plasic stoeltje zitten eten in de keuken !!!

Share This Page