welke 2ling wagen aanschaffen en waar??

Discussion in 'De babyuitzet' started by bezigbijtje, Nov 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo Meiden,

waar hebben jullie je/de 2ling wandelwagen (3in1) aangeschaft, waarom en welke?

Welke wagen zouden jullie ons aanraden? Ik vind het zo moeilijk!

liefs bbtje

2. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Wij hebben dan wel geen tweeling maar (bijna) 2 kindjes die 2 jaar verschillen.
    We hebben een urban jungle gekocht, tweedehands. Deze rijdt écht superfijn en licht, en past gewoon door de normale deuren.

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Ik heb de firstwheels city twin, het nieuwe model. Er kunnen reiswiegen op, buggyseats maar ook de maxicosi, ik had eerst de easywalker maar toen mijn tweeling niet meer in de reiswiegen paste, moesten ze echt over naar een buggy, ik vond dit maar niks, en ben toen gaan kijken wat er voor mogelijkheden waren. De buggyseats van de firstwheels kun je naar je toe zetten, zodat je je kleintjes nog goed in de gaten kunt houden, ook kun je ze van je af zetten, of 1 van je af en 1 naar je toe. Ik vind het een heerlijk wagen.

Ik weet niet of je een nieuwe wagen zoekt, of een gebruikte, ik heb nu vanaf Juni de firstwheels, maar wij gaan binnenkort naar een maclaren buggy omdat er bij ons een 3e op komst is, en dan heb ik gewoon geen plaats in de auto voor 2 onderstellen, wij doen onze firstwheels dus weg, dus als je interesse hebt, kun je me pb-en. Wij hebben de sand/beige kleur. Met 2 (nog in de verpakking) parasol, ik heb alleen geen reiswiegen, maar die zijn niet zo duur om los te kopen.

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    we gaan er zaterdag naar een kijken in een showroom waar ik toch echt verliefd op ben geworden nu ik hem net zag. En als dat niks word zal ik je pb sturen!!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wij hebben de bugaboo donkey! (hebben geen tweeling maar straks wel 2 kindjes met ruim 1,5 jaar verschil)

Hij rijdt echt heerlijk! Met 1 pink te besturen, gemakkelijk in te klappen (best klein ook als je het door hebt) en de wieg daar past m'n zoontje nu nog in bij wijze van ;)

Hij is wel duur maar hij is echt super fijn!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh nog ff, die firstwheels heeft hele kleine reiswiegen en hele krappe zitjes.. Ik denk ik zeg het ff! Toch wel belangrijk!

Je kunt ook kijken naar de easy Walker die schijnt ook fijn te zijn met grotere zitjes.

In de donkey passen nog kindjes van 4 jaar dus die zijn ook erg ruim!

Share This Page