Welke kinderstoel? Gemiddelde prijs?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Syrse, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Dat blad ervoor vind ik een voordeel van andere merken. Daar twijfelen wij ook over bij De tripp trapp

2. Kimba

Kimba Actief lid

11 sep 2011
    203
    1
    18
    Gelderland
    @Baileyy
    Ze vonden de Geuther prettiger in gebruik, het blad was erg handig. Maar vooral de hogere rugleuning. Zij vonden dat de kinderen echt beter zaten in de Geuther.
    Qua stevigheid en slijtage maakte het geen verschil.

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    @Kimba Oké dankjewel. Gaan we die stoel ook maar eens bekijken in t echt:)

4. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tiamo, kan dat blad er dan niet af? Voor later enzo?

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja natuurlijk kan die eraf, en dan schuif je die stoel netzoals stokke aan tafel...

gewoon es in bijv babydump gaan kijken en allemaal vergelijken..succes!

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij hebben ook de Brevi Slex, hier gekocht: Slex

Hebben de zwart/zilverkleurige, en dan wel met blad en kunststof zitverkleiner erbij.

Als de kleine groot genoeg is om in een stoel aan tafel te kunnen, zullen we er nog zo'n stoel bij kopen. Ideaal ding. En ja, helemaal compleet kost het wel wat, maar gezien de kids er ook jaren mee kunnen doen kan het dus wel uit.

Wij hebben trouwens ook dat goedkope ding van Ikea, maar da's alleen voor buiten of als we weten dat we ergens eten waar geen kinderstoel is (bij schoonmoeder bijv.) Voor standaard gebruik vind ik het een onding, want ben ook al tig keer over de poten gestruikeld.

7. huggy

huggy Actief lid

10 apr 2012
    345
    0
    0
    Gastouder
    Dordrecht

Er is een blad voor de Tripp Trapp hoor!
    Twee verschillende zelfs...
    Scandinaviex en Tafelblad Stokke

Zelf gebruik ik deze twee niet, omdat de babyset qua rand precies onder het tafelblad geschoven kan worden waardoor ons mannetje gewoon aan tafel kon eten. (zie foto)

Bijgevoegde bestanden:

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wij hebben 4 stoelen gehad maar die van Ikea gebruiken we nu nog en wil nooit meer anders. Praktisch, zit prima en een doekje erover en hij is weer schoon. Ideaal gewoon! Grappig is dat het tevens veruit de goedkoopste stoel is, van tevoren dacht ik dat het voor zo'n bedrag weinig kon wezen maar het tegendeel blijkt. Die dure design stoelen vind ik vreselijk en komen hier niet meer binnen ;)

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    @Huggy bedankt voor die info over de tafelbladen. Wij hadden alleen die van Stokke zelf gezien die je op tafel legt.
    Enne wat een schattig kereltje op de foto!!

10. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Wij hebben de bloom fresco loft gekocht... Wel 2ehands want nieuw vond ik ze veeeeelllll te duur...

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Wij hebben de bloom fresco loft gekocht bij de babydump. Vind het een superstoel ze kunnen er gelijk in en de stoel heeft 3 standen. Er zit een afneembaar blad op waardoor het makkelijk schoon te maken is. Vind de stoel ook superstabiel

Deel Deze Pagina