Welke kinderstoel hebben jullie??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaMel88, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    :pWij hadden een Chicco Polly, echt een waardeloos onding. Het blad zit veel te hoog en de rugleuning staat in de meest rechte stand nog steeds in een soort lounge houding. Nu hebben we die goedkope van de Ikea (antilop), en die is fantastisch. Niet mooi, maar superhandig, hij zit er goed in en lekker makkelijk schoon te maken.

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier een meegroei kinderstoel van babyenkidsonline (type Laura). Kostte ons €50,-

Nog steeds héél blij mee! Zoon past nog steeds met gemak in de beugel die ervoor zit (die er overigens ook af kan als ze daar te groot voor worden, maar ik vind het nog steeds erg handig dat hij zo in de stoel past)

Vond de Stokke ook wel praktisch, alleen met de vernieuwde baby-inzet zit je kind m.i. al vrij snel zonder beugel in de stoel (tenminste: dat zie ik om me heen vaak wel gebeuren) en ook vond ik de Stokke te duur. Die we nu hebben vind ik een perfect alternatief.

En net als velen ook de Ikea kinderstoel in het begin gebruikt en later voor buiten.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0

Daarom is de playtray voor op de stokke wel handig want dan kunnen ze zonder de babyinzet er ook niet vanaf komen.

4. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hadden eerst stokke tripp trapp maar heb toch maar die van Ikea gehaald!
    Wat een top ding!
    Supermakkelijk schoon te maken!
    Die tripp trapp gaat toch wel eten tussen dat hout enzo zitten.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

moest even zoeken want ik wist niet eens welk merk onze stoel was, maar wij hebben deze dus ook

hij is stevig en je kan het blad op elke gewenste stand vastdraaien zodat kind er niet rechtop in kan staan.
    Het is een meegroeistoel, er zitten een hoop groeven in om op verschillende maten te verstellen. Ook is hij makkelijk schoon te houden.

Wij hadden hiervoor een tiamo combistoel, waar je later een speeltafeltje en stoeltje van kan maken, leek ons wel handig! maar dat was echt een miskoop.
    we zaten heel vaak met de gespjes te prutten totdat Collin's velletje er een keer tussenzat :( nu staat die stoel bij mijn vader, hij wordt daar heel weinig gebruikt en nu zoonlief inmiddels al wat groter is past hij iets beter in die stoel.

6. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ik met je eens, alleen de stoel wordt met die playtray én duurder én ik wil mijn kind gewoon lekker aan tafel hebben, zonder nog allemaal extra dingen. Gewoon, hop, zitten en klaar ;)

Dat en alle andere dingen die wij belangrijk vinden bij elkaar, hebben we dus besloten niet een Stokke te kopen.

Ik denk dat dat ook het belangrijkst is: bedenk voor jezelf wat je wel/niet handig vindt en wat je wel/niet mooi vindt. Wij hebben bijvoorbeeld ook naar de Tiamostoel gekeken. Deze was destijds alleen dusdanig verandert, dat er geen stof/leertje/houtje tussen de beentjes avn het kind zit. Je moet dan per sé het tuigje aandoen. Dat vonden we dus niet handig.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    meegroeistoel van prenatal zelf

8. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Precies!
    De Stokke is geweldig :D:D:D
    De Ikea stoel is handig voor buiten of als ik (lang) op bezoek ga.:D:D:D

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Vordorie drukte op de verkeerde knop! Grrrrr!!!

Thuis prenatal stoel. Voor op visite de ikea stoel en bij mn schoonouders staat ook de ikea stoel.

Hahah alleen die scheve poten van ikea stoel.... Heb er al weet ik veel hoeveel mn nek over gebroken! Maar moet wel zeggen dat onze zoon de eerste twee maanden wel beter zat in die stoel dan in de stoel van prenatal. Daar zakte hij steeds onderuit en opzij enz!

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij hebben een titaniumbaby. Opzich een fijne stoel. Alleen de poten zijn niet zo fijn.

Deel Deze Pagina