Stokke steps en er komt tzt nog een goedkope ikeastoel bij. Voor buiten of als de kleine een keer uit logeren gaat oid.
Wij hebben de dapper kinderstoel. Beetje hetzelfde idee als een tripptrapp, maar dan mooier en goedkoper. En je kan er een goed degelijk blad bij kopen, die plastic van de trip Trapp gaat snel kapot.
Is dat zo, dat t eetblad vd tripp trapp snel stuk gaat? Zonde en daar betaal je dan eur50 voor. Dan maar opgeven aan de verzekering
Het blad wat op de tripp trapp gaat, hoort ook niet bij de tripp trapp. Het enige blad van Stokke voor de tripp trapp is die je met zuignappen op de tafel bevestigd. Stokke vindt dat er geen blad op de tripp trapp hoort, want het hele idee van de stoel is dat hij aan tafel hoort. Als je je tripp trapp beschadigt met die play tray, geeft Stokke dan ook geen garantie op de stoel. Niet dat die stoelen zomaar beschadigen hoor...
Wij hebben de stokke steps, die vind ik veel mooier dan de tripp trapp en ons zoontje kon er gelijk in. De wipper is ook echt heel fijn.
Weet ik. Ik heb het ook over dat blad dat je bij een andere leverancier koopt. Ik denk dat ik het wel fijn zou vinden om een eetblad aan de stoel te hebben. Stokke maakt dit niet idd. Dat eetblad op tafel vinden wij onzin. Maar het ging erom dat dat eetblad wel makkelijk stuk gaat en je daar eur50 voor betaald. Dat kunnen wij dan opgeven aan onze verzekering als dat zou gebeuren.