Wij hebben de Tripp Trapp en die beviel prima. Na een vakantie waarvoor de Ikea-stoel hadden gekocht, zijn we overgestapt. De Tripp Trapp bewaren we voor als onze zoon groter is, maar tot die tijd de Ikea.
wij hebben een dure stoel van zo'n 180 maar ik had graag alleen de Ikea stoel gebruikt. Manlief denkt daar anders over.
Er zitten veel randjes hoekjes en gaten in waarin veel viezigheid kan kaan zitten als je het vergelijkt met andere stoelen. Waar je een doek overheen haalt en schoon is ie. Wij hebben m al ruim 2 jaar staan maar zoonlief van 2,5 jaar en 18,5 kg zit er niet heel stabiel meer in
Wij hadden een meegroeistoel van Geuther, man wat een duur piepding!! Het blad moet je erop schuiven en kan je aan de zijkanten aandraaien, maar die stang was dus tot 2 keer toe uit zijn voegen gedraaid (waarschijnlijk komt dat door vuil wat je niet 123 weg kan halen en daardoorgaat het aandraaien stroever en draai je hem door) die stang heeft ons nog even 16 euro gekost en nu hebben we van ellende maar een ikeastoel gekocht die nog goedkoper is dan die hele stang van de vorige. Als ik dat had geweten? die ikeastoel is perfect! en ik klop het even af, maar ik heb mijn nek nog niet over de UITstekende poten gebroken.
Echt??? Hoe verstel je deze dan, want wij hebben hem ook en ons mooie kind zit er op een gegeven moment in alsof het Al Bundy is; zo onderuit gezakt....
Wij hebben een Nuna Zaaz. Ideale stoel, makkelijk in hoogte verstelbaar, makkelijk schoon te maken en het is een meegroeistoel. Wij hebben er al bijna een half jaar veel plezier van.