Welke kinderstoel is handig

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cd28, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje86

beertje86 Actief lid

5 mei 2014
    188
    0
    0
    NULL
    Meerkerk
    Iemand ervaring met de Blames van Ikea, zag hem vandaag voor het eerst staan.

image.jpg

2. JD74

JD74 Bekend lid

17 sep 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Wij hebben de Tripp Trapp en die beviel prima. Na een vakantie waarvoor de Ikea-stoel hadden gekocht, zijn we overgestapt. De Tripp Trapp bewaren we voor als onze zoon groter is, maar tot die tijd de Ikea. :)

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    wij hebben een dure stoel van zo'n 180 maar ik had graag alleen de Ikea stoel gebruikt. Manlief denkt daar anders over.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Er zitten veel randjes hoekjes en gaten in waarin veel viezigheid kan kaan zitten als je het vergelijkt met andere stoelen. Waar je een doek overheen haalt en schoon is ie.
    Wij hebben m al ruim 2 jaar staan maar zoonlief van 2,5 jaar en 18,5 kg zit er niet heel stabiel meer in

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Flexa 3 in 1 meegroeistoel!

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Wij hadden een meegroeistoel van Geuther, man wat een duur piepding!!

Het blad moet je erop schuiven en kan je aan de zijkanten aandraaien, maar die stang was dus tot 2 keer toe uit zijn voegen gedraaid (waarschijnlijk komt dat door vuil wat je niet 123 weg kan halen en daardoorgaat het aandraaien stroever en draai je hem door)
    die stang heeft ons nog even 16 euro gekost en nu hebben we van ellende maar een ikeastoel gekocht die nog goedkoper is dan die hele stang van de vorige.

Als ik dat had geweten? die ikeastoel is perfect! en ik klop het even af, maar ik heb mijn nek nog niet over de UITstekende poten gebroken.

7. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Nuna zaaz

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Echt???

Hoe verstel je deze dan, want wij hebben hem ook en ons mooie kind zit er op een gegeven moment in alsof het Al Bundy is; zo onderuit gezakt.... ;)

9. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Nuna Zaaz. Ideale stoel, makkelijk in hoogte verstelbaar, makkelijk schoon te maken en het is een meegroeistoel.

Wij hebben er al bijna een half jaar veel plezier van.

Deel Deze Pagina