welke kinderstoel is het beste?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tammiepammie, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Ikea. antilop.
    Ideaal en stapelbaar. Wij hebben er nu twee ingebruik en er gaan er drie mee opvakantie.

2. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ben er nog niet overuit wat voor stoel ik vind ook belangrijk dAt het een mooie stoel is..

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij hebben ook de ikea stoel aangeschaft voor straks. Goedkoop en goed. Niet zo mooi, maar staat bij ons dan ook niet in het zicht :)

4. Onje

Onje Niet meer actief

De Ikea stoel ! Ook lekker makkelijk voor onder de douche ;)

5. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    De stokke trip trap. Helemaal goed. Zoon kan er vanaf het begin echt heel goed in zitten. Bij opa en oma zakte hij dan nog weg in de stoel.

Mooi design vind ik zelf. Lekker stabiel. Ze kunnen zich niet zomaar omver duwen met hun voeten.

Voor op de camping of om mee te nemen hebben we regiseur kinderstoel. Weet ff niet hoe die heet. Maar is camping stoel voor kleintjes op hoogte, ideaal! Klein pakket om mee te nemen. Op de camping kwam iedereen ff kijken bij ons :)

6. misa

misa Niet meer actief

Stokke en ikea (witte plastic stoel). Allebei erg fijn maar ook een enorm prijs en stijl verschil......!

Wij hebben de oude houten beugel van de stokke omdat ik die veel mooier vind dat de nieuwe plastic beugel. Voor mijn zoontje prima, maar mijn dochtertje klimt er sinds een paar dagen uit...! Dus nu maar een tuigje kopen of een plastic beugel lenen van iemand..!

De ikea stoel is voor buiten in gebruik.

7. tuc

tuc Niet meer actief

tripp trapp, buiten dat tie ergonomisch goed is voor je kindje staat het tenminste ook fatsoenlijk in je huis.

8. tuc

tuc Niet meer actief

hmm ff gegoogled, die dapper is gewoon een namaak van tripp trapp alleen met andere pootjes.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier ook een zeer tevreden Tripp Trapp gebruikster. Ze moest even 2 dagen wennen ( nu 2 weken in gebruik ), maar toen zat ze als een huis. Vooral aangeschoven aan tafel gaat goed... Dan is ze minder afgeleid door haar eigen jubeltenen :D.

Fijn dat ze helemaal aangeschoven kunnen worden aan de tafel en hij in zijn geheel aangepast kan worden door de plankjes te verplaatsen.
    Hij maakt ook fijn schoon.

Ja, ik ben gewoon heel erg in mijn sas met dat ding :D.

Deel Deze Pagina