Titel zegt het eigenlijk al. Maar wanneer kan je beste de kinderstoel aanschaffen. Vanaf hoeveel maanden ga je er pas gebruik van maken? Zo zonde als die hier maar staat te wachten om gebruikt te worden. Ben benieuwd naar jullie meningen.
ligt eraan: als je een trip trap zou kopen dan kun je er ook een newbornset bij kopen en kun je hem meteen gebruiken. Volgens mij geldt dat voor de bloom ook, kunnen ze ook vanaf de geboorte in dacht ik. Maar als je een gewone koopt waar ze zelf voor moeten kunnen zitten dan kun je gerust wachten tot 6 mnd. Of kopen als je een leuke aanbieding ziet.
Doorgaans ga je bijvoeden vanaf 6 maanden, maar je kindje moet ook nog een beetje zelf kunnen zitten in de kinderstoel, dus voor de 6 maanden heb je er niets aan. Ik ben zelf vlak voor de 6 maanden werd een stoel gaan uitzoeken maar ze kon er pas een paar weken later in blijven zitten ( Ondersteund met kussens, maar eten in de wipstoel vind ik gevaarlijk )
Peg-Pérego kinderstoel Tatamia cacao Hier kunnen ze vanaf de geboorte in en is ook een vervanger van een wipstoeltje. Hij lijkt mij ideaal en heb hem daarom ook aangeschaft. Ik moet nog bevallen van de eerste.
Wij hebben er eentje gekocht rond de zes maanden. Voor de meeste kinderstoelen moeten de kindjes toch al wel een beetje kunnen zitten.
Hier zijn we vanaf 6 maanden met hapjes/eten begonnen. Ik denk dat we het al een aantal maandjes ervoor in huis hadden.
wij hebben een Stokke gekocht in de aanbieding waar we nog wachten op een aanbieding met een Newbornset zodat wij hem direct na de geboorte kunnen gebruiken, lijkt mij ideaal!
Vlak na de geboorte een Stokke gekocht, de Newbornset kun je vanaf het begin gebruiken. Hier is het een groot succes. Suus