Wij hebben ook de chicco polly maar ik zou hem niet aanraden. Hij is erg lomp en past bij ons niet lekker aan tafel. Wat zijn voordeel is dat hij in drie standen kan, lig-bijna lig-zit. Wij hebben hem gekregen maar als ik de keuze zou hebben gehad was ik voor de trip trap gegaan.
jaa lomp vind ik hem ook (we hebben hem gekregen), maar ik dacht dat dat kwam omdat ik errug klein woon. Maar in een gewoon huishouden valt de lompheid dus ook nog op? Idd, wel fijn dat hij ook in ligstand en bijnaligstand kan.
Wij hebben lekker ouderwets deze: Tiamo Wood Wit | Kinderstoelen | Baby-Dump genomen, met woezel en pip verkleiner. Leuke eraan vind ik dat ik hem straks als los tafeltje en stoeltje kan gebruiken.
Hoi, Wij hebben de slex Hoepie.nl We hebben hem gekocht voor onze dochter inmiddels 5 jaar en gebruiken hem nu voor onze zoon van inmiddels 6 maand! Ideaal schoon te maken en je kunt hem ook als volwaardig stoel gebruiken. Ook kun je de poten inklappen zodat je de stoel evt. mee kunt nemen... Trip-trap ben ik zelf geen fan van (werk in de kinderopvang) vind dat ze snel sluiten en lastig schoon te maken zijn met de kiertjes. Maar goed op het werk is dat natuurlijk anders dan prive gebruik....
ik werk ook in de kinderopvang en ook wij hebbn de triptrap maar ervaar dit echt niet als vervelend! ik vind ze juist goed schoon te maken en eens in de zoveel tijd schroeven we de plankjes er ff af en maken hem grondig schoon. maar het is niet zo dat er dan nog vanalles tussenzit ofzo. en ja denk ook dat thuisgebruik anders is!
Ik dacht toch echt dat de white wash kinderstoel er wel was in de Yasmine serie. Op deze link staat dat ie er zou moeten zijn, alleen de foto volgt nog. Kinderstoel de Luxe White Wash Via een andere leverancier is deze stoel ook te krijgen en daar heet ie de Yalong. Als je de stoel via meegroeistoelen.nl besteld krijg je overigens ook gewoon de Yalong thuisgestuurd. De stoelen komen dus gewoon bij 1 importeur vandaan. Mykko - We Share Your Care Verder vind ik de stoel erg stevig, hij is echt niet zomaar om te duwen. Het eetplankje schuif je er op en er af. Deze klikt vast. Je kindje zet je gewoon in de stoel met plankje en al. Die hoef je er niet eerst af te halen. Het tafelblad zit in een stand vast, die is niet te verstellen. Is ook niet nodig. Ik heb het niet gemist ieder geval.
hey arja, ja dat klopt wel in het with wash maar helaas niet in het wit.en de with wash lijkt meer beukenkleur als wit vind ik.dus waarschijnlijk gaan wij voor de caya vind ik trouwens ook een mooi model hoor. maar hartstikke bedankt in ieder geval.