Zwitsal en spaarzegels

Discussie in 'Verzorging' gestart door Joeja, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben eens op de site van zwitsal wezen kijken om te zien wat die spaaractie nu precies inhoud. Ik vind het eigenlijk helemaal niks :(
    Zijn er mensen die er wel aan mee doen?
    In het begin vond ik dat mijn dochtertje niet goed reageerde op zwitsalproducten. Ik heb toen voornamelijk van de Etos gebruikt. Maar nu ze iets ouder is reageert ze er best wel goed op. Ik begin het zelfs te verkiezen boven Etos-producten.. ik had nooit gedacht dat dat zou gebeuren haha.. Ze heeft een heel droog huidje, en eigenlijk hou ik die alleen glad als ik zwitsalproducten gebruik. Zarqua, kruitvat en Etos producten halen praktisch niks uit. Ik moet nog dingen van Neutral gaan proberen, misschien dat dat ook goed helpt..

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vind die zegels inderdaad ook nergens op slaan.
    Je krijgt met de zegels een beetje korting op producten, maar de verzendkosten zijn zo hoog dat je alsnog goedkoper uit bent als je die producten gewoon in de winkel haalt... :(

3. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    heb er 1 keer iets mee besteld, 2 slabbertjes (na 2x wassen stuk bij het stiksel en verkleurd) 1 badjasje (verkleurd na het wassen maar nog niet stuk) en 2 tuitbekers (snapt ukkie niet dus gebruik ik niet)

je raadt het al, vooral van dat geld iets leuks in de winkel gaan shoppen :)

Deel Deze Pagina