welke kinderstoel?

Discussie in 'Verzorging' gestart door stefanygreat, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wij hebben ook de bambino stoel van kruitvat. Ik vind hem heel fijn.
    Voor buiten hebben wij die van ikea en bij mijn schoonouders hebben ze die ook. Is wel heel fijn en inderdaad goed schoon te houden maar (sorry als ik nu iemand beledig ;) ) ik vind hem echt spuuglelijk..
    Mijn ouders hebben zo'n houten van ikea. Past precies bij de stoelen die ze in de keuken hebben. is wel een heel grappig ding. Heeft alleen geen blad dus zou ik voor thuis niet willen hebben.

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb zo eentje met een tafeltje dat je onder de kinderstoel kan zetten. Via Marktplaats, voor een tientje. Bij mijn ma en op werk hebben we een Ikea stoel en inderdaad, ideaal ding!

Als ze een kinderstoel met beensteuntjes zou hebben was het kind er vast al een keer uit geflikkerd :D En inderdaad, ze zit er geen uren in, dus geen zielige opgezette of afgeknelde beetjes hoor ;)

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Een ikea kinderstoel, lekker handig in schoonmaken, en niet te duur dacht een euro of 15 alles bij elkaar!We hebben ook zon houte kinderstoel die je kan verstellen maar de kleine lag meer als dat ie zat zo breed dat die stoelen zijn.Nu kan ie er goed in en staat ie mee aan tafel als gewonen stoel zonder blad.Maar als ze net kunnen zitten gewoon een ikea stoel.Ideaal, die zijn ook niet zo breed qa zitgedeelte, en als het moet doe je dr een verkleiner in!perfect.Nu hebben we ook in meerdere kleuren, geloof blauw en rood , en wit dan.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij ons thuis hebben we een Chicco Polly, ik ben er super blij mee, klein minpuntje is idd het schoonmaken (Wendyp, de riempjes kan ik niet zo goed schoonkrijgen, de rest wel!).. en de riempjes kan ik ook niet zo heel goed stellen, maar uiteindelijk is het wel gelukt.
    Verder hebben we hier thuis een Tiamo meegroeistoel (via de airmiles), deze is leuk als je kind een jaar of twee is of gewoon wat forser gebouwd. Nu bevalt ie wel, maar wij hebben niet voor niets vorig jaar de polly erbij gekocht.

Bij mijn schoonma staat die stoel van het kruidvat, hier zitten ze iets beter in dan in de Tiamo, maar bijna vergelijkbaar. En sinds kerst staat er een Ikea stoel (die lelijke), die bevalt prima!
    En dan bij mijn ouders staat ook een Ikea (weer die lelijke) stoel en daar komt er nog een bij :D

5. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Wij hebben de tiamo meegroeistoel. Ons zoontje zit er al in vanaf 5 maanden maar wel met ons eigen systeem. De riempjes willen niet goed vast vanwege de stoelverkleiner :(
    Maar hij zit er graag in en gaat heel goed nu.
    Eigen systeem is trouwens gewoon een kussen gepropt tusen hem en het tafelblad

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier een van Geuther...maar die is duurder dan een Tripp Trapp.
    Die had ik eerst maar vond ik helemaal niets. Als Tygo wat groter is gaan we die weer gebruiken.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    I K E A!

Een voetensteun mis ik totaal niet, want ik weet zeker dat Alyna zich erop af zou duwen en dan uit de stoel zou pleuren. ;)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier sinds kort ook de ikea stoel.
    Wat een perfecte stoel!

Deel Deze Pagina