Hoi, Ik zou graag een paar kniebeschermers kopen voor mijn dochtertje. Ze kruipt erg veel en heeft vaak rode (wat dikkere) knietjes. Wie weet waar ik ze kan kopen? In welke winkel? Ik bedoel dus niet op internet. Alvast bedankt. Groetjes Claudia
Geen idee waar je dat kan kopen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er de nut niet zo van in zie. Denk dat alle kindjes dat hebben. Mijn zoontjes hebben dat ook altijd. Daarbij lijkt het me helemaal niet lekker zitten als zo'n kleintje wil kruipen.
Ik ken ze ook alleen online.. hier: Kniebeschermers - bij Baby-Walz online bestellen! maar misschien kun je ze zelf maken? Of iemand in je buurt, naar dit idee... Lijkt me op zich niet zo heel moeilijk... Eventueel van sokjes of beenwarmers.
Nou het nut ervan lijkt mij nog meer dat de broeken dan misschien heel blijven. Noelle loopt al wel sinds een maand, maar daarnaast speelt ze toch veel op de grond en kruipt daarbij ook nog best veel. De laatste tijd heeft ze al heel wat broeken versleten en moet ik alleen daarom al weer nieuwe broeken kopen, terwijl ze nog niet aan een nieuwe maat toe is. Dus ik geloof dat ik ook maar eens op Babywalz ga kijken of die kniebeschermers misschien zouden kunnen helpen. Ik wist niet eens dat dat soort dingen er waren voor baby's / kleine kinderen.
Ze zitten volgens mij wel oke hoor. Het lijkt me zelf fijner voor een baby omdat ze nog zo'n zacht huidje hebben. En natuurlijk om de broekjes te beschermen.. maar das voor mij niet zo belangrijk eigenlijk.
Bij mijn zoon versleten de dijen sneller dan de knieen . En tja de broeken verslijten meer en wel voor een goed doel. Ik heb hele leuke plaatjes gekocht die je op de broek kan strijken. Telkens weer wat anders. Is best leuk en zo hoef je ook niet iedere keer een nieuwe broek te kopen
Hahahahahaha ik las dit en dacht dat het een grap was! Blijken ze nog te bestaan ook! Vind t écht heel raar!
Mijn ouders hebben vroeger leren lappen in mijn broek gemaakt en dat werkte prima.. (zat in een spreidbroek ivm heupdysplasie, dus lane tijd kruipen, en ook buiten)
Ik vind 'm ook te leuk! Volgens mij moet het eerste kind wat werkelijk last krijgt van kruipen nog geboren worden en uit zunigheid... ach.. kan je doen.
nou.. het viel me gewoon op dat mijn meisje rode knietjes had van het kruipen dus vandaar..dan ben ik maar raar hahahaha
Ik heb trouwens van verschillende mensen gehoord dat ze niet werken. Ze zitten niet goed en gaan snel af dus dan heb je er nog niets aan.
nou dan mag ik die van mij wel helemaal in gaan pakken... valhelm op kniebeschermers hand schoenen aan ..bit in dr mond whahahhahahhahah
Ik heb ze een aantal jaar terug ook gezocht voor mijn dochter. Zij kroop in d ezomer en heel haar knietjes waren stuk van het kruipen in d etuin maar ze wilde niet anders. Ze waren toen nergens te krijgen.
:x om eerlijk te zijn vind ik dat antwoord helemaal niet zo overdreven! Je kindje zal dadelijk als hij/zij loopt nog heel wat vervelendere dingen meemaken als rode knie'tjes.. Wil je ze dan ook een valhelm ofzo op doen?
Onze meid kruipt al maanden, zit altijd op haar knieen, en inmiddels 'loopt' ze ook op haar knieen. Knietjes zijn dus altijd paars/rood. Nooit aan gedacht eigenlijk om van die beschermers te gaan gebruiken, wist niet dat ze bestonden. Ze blijft gewoon kruipen, dus ik heb ook niet het idee dat ze nodig zijn.. Ach, als ze er last van heeft moet ze maar gaan lopen.. . Trouwens, broeken slijten hier niet zo snel hoor, en ze heeft al een hele tijd dezelfde maat, (witte) mailliots krijg ik wel steeds moeilijker schoon!
hihihi.Ja ik zat er ook al aan te denken. Want die van mij heeft ook soms blauwe knietjes en dan als hij aan de tafel staat en hij valt naar achteren dan stoot hij zijn hoofd op de grond dus een helmpje llijkt mij ook wel wat. En dan een bitje in. hihihihihi
Nou zo vreemd vind ik het ook niet. Wij hebben korreltapijt dus na een uurtje flink kruipen was Justin al door een joggingbroekje heen. Een spijkerbroek had hij binnen een week kapotgekropen en zn knietjes dus ook. dus met zon hoog verslijtingspercentage denk ik niet eens dat het gaat om het "ich bien zunig" (al heb ik echt geen gelld om elke week nieuwe spijkerbroeken te kopen) Maar om terug te komen om de TS, Die dingen van babywalz werken niet, die zakken na 3 meter kruipen naar de enkels, en echte kniebeschermers zijn er pas vana 25 kilo en dan lopen ze al. Knietjes wat vaker insmeren met dikke creme of olie, worden ze net wat extra verzorgt...
Je hebt helemaal gelijk hoor ! We willen toch allemaal voorkomen dat ons kindje pijn heeft? Kijk maar naar de tandenvragen etc... tja, dan is het ook gemakkelijk zeggen: tja, tandjes horen er nu eenmaal bij...
Maar ik lees helemaal niet terug dat het kind pijn zou hebben. Ze heeft rode knietjes... dat duidt toch niet automatisch op echte pijn? Volgens mij bedoelen de sceptici juist dat je niet kan voorkomen dat je kindje soms een beetje last / pijn heeft... En dat je dat ook niet moet willen. Die knietjes hoort er echt bij... er is namelijk een reden waarom te ze gaan lopen en dat is niet alleen omdat ze een ander uitzicht willen hebben Ik ben zelf gaan lopen omdat ik in de zomer over grindtegels ging kruipen.. dat voelde niet lekker.. DUS ging ik lopen.. Een beetje weerbaar worden is alleen maar goed.