Tripp Trapp! Ik ben er erg blij mee. De Ikea stoel hebben we (als reserve) voor visite of voor als we weg gaan.
maar bij die trip trap stoel zit helemaal geen beugel voor? of is dat voor de wat oudere kindjes? die roze vindt ik wel leuk...!
wij hebben ie van kruitvat de steun van de voeten kun je verstellen en zit een riem aan mijn dochte van 3 zit erook nog wel eens in
Bij de tripp-trapp stoelen zit wel een beugel hoor. Die kun je dan de eerste jaren gebruiken en later gebruik je hem zonder beugel. De plankjes kun je dan steeds verstellen als je kindje groter wordt.
Hier ook de tripp trapp. Ideale stoel! die beuegel en stoelverkleiner moet je apart kopen maar je kan de stoel erg lang gebruiken. Zelfs volwassenen kunnen op deze stoel zitten. Wat ik erg leuk vind is dat hij echt mee eet aan tafel en niet zelf een apart blad heeft
We hebben eerst Chicco Polly gekocht, een grote lompe ding, staat nu in de hoek want mevrouw vond hem niks Daarna heb ik voor maar 30 euro bij Ikea dit stoeltje (in zwart en wit) gehaald - echt een aanrader!!! Mijn dochter zit daar lekker veilig in maar kan alle kanten draaien. Ook is het opklapbaar en licht en kan makkelijk verplaatst worden en we slepen hem ook overaal mee als we op visite gaan. Ideaal! IKEA | Eetkamerstoelen | Hoge kinderstoelen | SPOLING | Kinderstoel met veiligheidsriempje