Ons manneke is een echte buikslaper.. Niks mis mee, maar wel heel vervelend dat ik hem de afgelopen tijd regelmatig met een natte buik uit bed haal 's morgens... Ik heb een grotere maat luier ( nu pamper maat 5) gekocht, maar ook dat is niet de oplossing.. Afgelopen nacht was ie zelfs zo nat dat ik rond 3 uur zijn bedje heb verschoond en hemzelf ook schone kleding en slaapzak heb gegeven.. Wie heeft tips?
Ja inderdaad de luier omdraaien. En ipv van een grotere maat luier kan je beter in dit geval de 4+ nemen. Met een maat groter sluit de luier niet goed aan waardoor je kindje alsnog doorlekt. De + variant, sluit goed aan en kan meer urine aan!! Succes!!
Een grotere maat was hier juist wel de oplossing. Een tena lady erin heb ik ook wel eens gehoord dat het helpt. Of idd de luier achterstevoren om doen.
Mijn zoontje slaapt altijd op zijn buik. Draagt Pampers en is nog nooit doorgelekt. Ik denk dus dat je de verkeerde maat hebt.
Ik heb pampers.. maat 5.. wat gewicht betreft zou hij ze kunnen hebben.. tis nu trouwens al een paar nachten goed gegaan, of hooguit een klein beetje nat op de buik.. niet nat genoeg om 's morgens uit bed vandaag meteen alles schoon aan te doen.. Ik heb nu weer luiers van kruidvat meegenomen..die vond ik ook wel oké... die dan ook maar eens een nachtje testen