Hoihoi, Ik heb nu een aantal kinderstoelen gezien, maar heb eigenlijk geen flauw idee waar ik op moet letten. Ik hoor een heleboel wel over de tripp trapp, maar die is me eigenlijk te duur. Zijn dit een beetje goede alternatieven? - Tiamo combistoel - Tiama meegroeistoel (wat het verschil is, geen idee) - Schardt X-tra Heb alleen op de site van baby-dump gekeken, maar andere alternatieven zijn natuurlijk welkom
Beaba Kinderstoel Seaty Pastel Pink | Babypark ik heb deze en vind het echt een geweldige stoel als ie smerig is zet ik m zo onder de douche (riemen zijn makkelijk te verwijderen) en spoelt ie met alle gemak zo schoon, zelfs in de richels ze zit er goed stevig in, heeft steun in de rug en kiepert niet zomaar om prijzig wel,maar dat is ie waard
De ikea kinderstoel, 12 euro en de kids zitten er vanaf dat ze goed kunnen zitten tot ongeveer 4 jaar super in. We hebben er 4 gehad voor de ikea stoel, maar hier nooit geen andere meer!
Voor Mara ook de Ikea stoel. Een super stoel! Ze zit er prima in, inderdaad al vanaf ze kon zitten. Het tafeltje is ook lekker ruim (voor haar eten of duplo ).
Wij hebben een tripp trapp, maar voor bij mijn ouders de ikea stoel en die is idd prima in gebruik! Ze zitten er goed in, makkelijk schoon te maken en spotgoedkoop.
Die Ikea stoel van 12 euro is echt fantastisch. Ik had hier een Chicco Polly, maar daar hing mijn zoontje zo in, en het blad zit ook zo hoog. Nu de ikea-stoel staan, en die bevalt zoooooveel beter. Hij zit er heerlijk in, makkelijk schoon te maken, en spotgoedkoop.
Wij hadden een Koelstra Dino (lijkt op de Chicco Polly), maar daar hing J. inderdaad in en de bekleding kon na iedere maaltijd in de was, terwijl ze toch vrij netjes at... Daarna 2 jaar de Ikea stoel gehad, ideaal om de al genoemde redenen, plus dat hij super licht is, wat ik ook erg fijn vond, en hij bij ons aan de tafel kon, waardoor ze echt met ons mee kon eten. En nu een TripTrap van iemand gekregen, is voor een driejarige wel erg fijn om zelf op en af haar stoel te kunnen. En de TripTrap neemt minder ruimte in als hij aangeschoven aan tafel staat, dus niet meer struikelen over poten enzo.
Hier TrippTrapp voor aan tafel en voor buiten en onderweg/visite de gigagoedkope maar wel erg handige Ikea stoel. (maar zou zelf die van Ikea nooit als enige stoel willen hebben, TrippTrapp blijft heilig wat dat betreft)
me 2 heb ook een leuke gezien en een aparte... Jippie Hokus Pokus Kinderstoel Zwart ? Bestel op Babyplein: maar waar je op moet letten is tot welke leeftijd kan je kindje erin zitten... en kan je het blad eraf halen bij die van ikea vindt ik onhandig het blad kan er wel af maar dan zit je nog mer een soort stang bij d ebuik want niet handig is om erin en eruit te halen.. deze kinderstoel die link vind tik echt gaaf en is meer als een kinderstoel...
Wij hebben deze Topmark Kinderstoel Zilver | Kinderstoelen | Baby-Dump Nog geen gebruikerservaring mee Maar vonden hem heel fijn omdat hij een stoelverkleiner heeft, en er zit een ligstand op dus hij is al te gebruiken als ze wat jonger zijn en bijv. net beginnen met de eerste hapjes.
Iemand toevallig ervaring met de Dapper kinderstoel? Die staat ook nog op ons lijstje, maar kan er eigenlijk bijna geen ervaringen van vinden.
ik moet hem nog bestellen maar ik vindt hem echt gaaf... niet alleen omdat het een kinderstoel is maar gelijk een tafeltje met zitje erbij in en een hobbel auto stoel... De stoel staat niet alleen aan het eethoek maar is de hele dag door te gebruiken... maar wis niet dat die dingen al zo oud waren heb ze nooit in me leven gezien of wat dan ook... maar gaaf vindt ik ze zeker...
Win hebben de Triptrap staan, heel fijn. Hebben er wel een tabletop bij gekocht, onze eettafel is te hoog. We hebben voor in de ruin en onderweg ook de Ikea stoel staan, en daar zit ze ook heerlijk in! En geen geld!
Hier thuis straks 2 tripp trapp's en bij opa en oma de ikea. Allebei prima stoelen. Enige nadeel van de Ikea stoel zijn de uitstekende poten (lees struikelen) en geen voetensteun.. dat is voor ons een reden om m verder thuis niet te gebruiken. Voor in de tuin of voor onderweg is ie wel weer heel handig. Tripp trapp vind ik ideaal omdat t kindje altijd op de goede hoogte zit tot ie in een gewone stoel kan. Duur maar zijn geld waard vind ik. En als de kids er te groot voor zijn gaan ze gewoon op marktplaats.
Nee! Haha. Wij vonden m ook heel mooi maar hebben m maar een poosje gebruikt.. in gebruik is de tripp trapp zo veel fijner! Hoewel ik de bloom nog steeds super mooi vind hoor!
Ik vind de Bloom ook de mooiste kinderstoel, maar handig lijkt ie mij niet. Dus wij hebben de TripTrap en ik heb er geen seconde spijt van gehad, bij een volgende zou ik er zo nog één kopen.
Ja die van ikea werkt prima! We hebben 'm als buiten kinderstoel, naast onze stokke voor binnen. De stokke vinden we wel erg fijn. Ook zeker erg duur, maar je kunt er echt jaaaaaren mee. Zelfs volwassenen kunnen erop zitten. Maar dat kan ook met andere/ goedkopere meegroeistoelen. Google anders eens!