welke kinderstoel ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kirsie86, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirriemeis

mirriemeis Actief lid

17 okt 2011
    143
    0
    0
    hier ook een stokke. met een blad voor op de tafel. Ideaal. ze zat er gelijk goed in, en je kan de stoel lang gebruiken. Als ze aan het kleuren of verven is is het blad ideaal.
    Voor onderweg en op vakantie een ikea stoel
    Succes met je keuze

2. happyrammetje

6 okt 2012
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, wij hebben nu ook de stokke. Velen zeggen ook dat t handig is om die van de Ikea erbij te nemen. Welke van Ikea is dat dan? En wat is er handig aan? Kun je die inklappen?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben de Ikea Antilope met blad.
    De poten kun je eraf halen, dus makkelijk mee te nemen op vakantie.

Aiden heeft tot voor een week geleden in die Ikeastoel gezeten.

Hij zit nu in een Tiamo meegroeistoel. Daar zit een voetenplank bij en wij merken dat hij dat toch lekkerder vindt zitten.

Dat is een klein nadeeltje van de Ikeastoel, dat er geen voetenplank bij zit.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij zijn ook supertevreden met de triptrap.
    En ook wij hebben de Ikea stoelen voor bijopa en oma en vakantie.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier heb ik nu nog een van Tiamo zo'n houten gekregen bij de 1e maar ga nu over naar een Stokke trip trap. Die zijn echt veel steviger en fijner wua zithouding ed.! Zag dat Lief! nu ook zo'n stoelen heeft. De kussentjes zijn daar wel heel leuk van.

De ikea stoel is ook handig maar eerder voor bij opa/oma en op vakantie. Voor vast vind ik ze niet zo fijn.

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Hier een Tripp Trapp en vind hem ideaal!
    Ze kon er al "snel" bij zitten aan tafel en vond dit erg interessant..

Willen nu voor de tweede de new born set gaan aanschaffen op de Tripp Trapp

7. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Ikea stoel hier indd ook bij opa & oma en mee op vakantie haha..

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wij hadden eerst de Bloom, maar hebben hem na een paar maanden verkocht en zijn toch voor de Stokke gegaan.
    Ideaal!

Bij de volgende koop ik er meteen eentje bij, ik vind het juist fijn dat ze aan tafel erbij zitten ipv een blad ervoor.

9. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook de ikea kinderstoel. Ben er super blij mee en ze kon er meteen goed en veilig inzitten. Makkelijk schoon te maken, makkelijk mee te nemen en de prijs is ook geweldig. ik wil geen andere meer.

10. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    De poten klik je er zo af en dan kan ie zo mee in de auto. De ikea stoel is heel sterk, makkelijk schoon te maken, wij hebben er een blad bij gekocht en met blad was de stoel iets van 15 euro. wij hebben er ook een zitverkleiner bij, deze is makkelijk te wassen. Bij de houten meegroeistoelen blijft onze dochter niet zelf zitten, dan valt ze om of glijd ze weg. Bij de ikea stoel zit ze heel stevig, wat mij een veilig gevoel geeft.
    Ze hebben ook nog 2 andere kinderstoelen, de ikea. 1 ervan is van stof en is wel in te klappen. Maar dan niet zo makkelijk en compact mee te nemen als die van plastic. wij hebben de witte stoel met blad, waarvan je de poten er af kan halen.

11. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wij hebben de ikea antilope gekocht. helemaal ideaal,. zelfde hoogte als de tafel, goedkoop en makkelijk op te bergen
    Later een 2ehands stokke toen ze niet meer goed in de antilope kon. Mevrouw is geen fan van de stokke. zodra de beugel er afging wilde ze alleen nog op een gewone stoel. dat ding staat hier nu maar in de weg.

12. Sheeva

Sheeva Lid

7 sep 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden eerst een dure meegroeistoel maar vinden die van Ikea veel handiger en gebruiken die dus.

13. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier hellemaal happy met de stokke tripp trap!

14. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zweer bij de tripp trapp. Ze zitten er echt bij. En ik mis totaal geen blad. Vaak is een blad alleen onhandig vind ik. Maar ja dat is voor ieder persoonlijk.

Deel Deze Pagina