welke kinderstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamadeliefste, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

was aan het zoeken naar een kinderstoel die we krijgen van mijn broer als de kleine geboren is.
    hebben jullie nog tips voor een goede en makkelijke stoel?

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    stokke tripp trapp. degelijk en heb je jaaaaaren uit.

3. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik dacht dat de chicco polly heel fijn zou zijn. Nou hij zit wel heerlijk voor je kind, maar hij is verrekt lastig schoon te maken. Ik ga bij de volgende voor een ikea stoel.

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij gaan idd voor de TrippTrapp

5. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik stem ook voor de Trip Trapp van Stokke!
    En je kan er zelf ook nog op zitten :p

6. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wij hebben een Geuther KID hit, een degelijke houten stoel, maar niet zo duur als de triptrapp.

7. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Wij hebben ook de Tripptrapp, ons kindje heeft er nog niet in gezeten maar anderen wel, vind het ideaal, vooral met de play tray.

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    684
    20
    18
    Hier ook erg blij met de Stokke Tripp Trapp, wij hebben ook de newbornset waardoor de baby ook lekker mee aan tafel kan echt ideaal!

9. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier de tiamo van prenatal.
    Maar ons mannetje is klein en ondanks het kussen en gordels kan hij er nog niet zo goed in zitten. Het is wel een stoel die jaren mee kan ( vrienden met oudere kinderen hebben hem ook)
    Bij mn ouders staat een ikea stoel van 12 euro of zoiets, ideaal, past hij nu goed in,maar kan later niet gebruikt worden,groeit eruit
    De pootjes kun je er heel makkelijk 'afklikken', die stoel is dus superhandig om bijv mee te nemen op vakantie, of als je ergens langer naartoe gaat. Nadeel,pootjes staan wat wijder, je struikelt makkelijk als je nie goed oplet!( wel ideale stoel voor 'erbij'....

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook de stokke tripp Trapp, nu al blij mee en ons meisje is er nog niet eens!

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ikea Antilop! Ik heb mijn dure Chicco Polly er voor weg gedaan en vond m ook fijner dan de triptrap bij m'n ouders. De stoel is licht, makkelijk schoon te maken, handig mee te nemen en mijn zoontje zat er veel beter in dan in de andere 2 - dure - stoelen.

12. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.617
    1.156
    113
    tripp trapp! absoluut!
    wel duur maar jaren lang plezier van... is t dan niet meer aan tafel dan wel op de slaapkamer aan t bureau of wat dan ook.
    mij houd ie ook nog makkelijk dus stevig genoeg haha

13. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wij hebben de Tripp Trapp van Stokke, maar dan zonder newborn set. Wanneer wij eten, is de mini toch aan het slapen en ik vond het wel heeeel duur eerlijk gezegd. Heb wel de stoelverkleiner en wil het tafeltje ook kopen :) Met deze stoel kunnen we een heeeeele poos vooruit en dan is het zijn geld wel waard (vind ik). We hebben de stoel (+ toebehoren) gekocht tijdens de mamma mazzeldagen van de Prénatal. Was een goede aanbieding toen.

Mijn ouders hebben de stoel van IKEA van €12. Die wordt toch minder gebruikt, dus dan is het zonde om er veel aan uit te geven. Al hoor ik wel veel positieve geluiden over deze stoel. Mijn schoonouders hebben een tweedehands Tripp Trapp.

14. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Wij hebben een bloom fresco. Nog geen ervaring, want baby moet nog geboren worden, maar hoorde vanuit onze omgeving positieve verhalen en we vinden hem zelf heel mooi haha

15. Blizz

Blizz Lid

19 feb 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stokke trip trap!
    Wij hebben ook de newbornset.
    Zo kan ukkie er gezellig bij aan tafel.
    Het is al een paar keer gezegd, vrij prijzig maar zijn geld ruim waard!

16. Storm

Storm Niet meer actief

Jaaaaa,wij hadden een meegroeistoel, maar die is verhuist naar de zolder. Dit is voor ons de ultieme kinderstoel. Stapelbaar (zeer handig met 2 kids die er nog gebruik van maken), echt makkelijk schoon te houden. Geen gedoe, kleine zit er meteen goed in. Een topper en dat voor nog geen €15 :D

17. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Wij hebben de Bloom van Fresco. Bevalt super, direct vanaf de geboorte kon ze er in, en nog steeds kan ze erin (3 jaar, 15 kilo) al mag ze over een paar maanden wel plaats maken :)
    Naast het gemak is het een hele mooie stoel, we vonden het prettig dat het niet zo'n typische houten, kinderstoel uitstraling heeft maar tis maar net wat je smaak is natuurlijk.

Succes met kiezen!

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik zit dus te twijfelen over de fresco bloom. Die vind ik supermooi en eerlijk gezegd vind ik de stokke lelijk! Maar ik hoor juist van veel mensen dat de fresco bloom in gebruiksgemak het prijsverschil met een ikea stoel niet waard is. En je dus alleen betaald voor het design.... Manlief neigt meer naar de stokke tripp trapp.

Dilemma dilemma.

Ik heb in elk geval ook nog een kinderstoel gemaakt door m'n opa, maar die is groot en zwaar. Dus misschien dat ik de makkelijke ikea-stoel er maar bij koop.

Ik ben er dus duidelijk nog niet over uit.

19. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik heb een tiamo kinderstoel met tafel.

Gewoon omdat ik die vroeger ook had hahaha
    Jaren lang gebruik van gemaakt!

Deel Deze Pagina