welk ledikant als co-sleeper? o.a. op zoek naar Chiggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BlueApple, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

Wie weet bij welk bedje dit kan? Ik had gehoopt dat het bij gulliver van ikea kon maar het schijnt dat de zijkant daar niet af kan als de bedbodem omhoog staat???
    Ik zag een topic waar chiggy gereageerd had met foto dat zag er super uit. Welk bedje heb jij Chiggy?

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Kan je dan niet beter een privebericht naar Chiggy sturen om het te vragen? :p

3. BlueApple

goed idee, het is nog vroeg heh:D
    Ga het straks even doen!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is een bedje van Ikea! Wacht, ik zoek ff de link...

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  6. BlueApple

Ja toch!? Ik heb namelijk op marktplaats aan iemand gevraagd of de zijkant er af kan als de bodem omhoog staat en ze gaven aan van niet... bij jou wel toch? Chiggy zou jij kunnen opmeten hoe hoog de lighoogte nu is bij jou? Dus gemeten van grond tot de bovenkant van het matras...?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben chiggy dan wel niet (sorry ;)), maar wij gebruiken de gulliver ook als co. De zijkant kan er gewoon af als de bedbodem hoog staat. De gulliver heeft namelijk een extra plankje onderaan waarmee je het bedje kan verstevigen als de zijkant er af is.

8. BlueApple

Geeft niks haha. Weet jij misschien hoe hoog het bedje nu is op de hoogste stand? En dat plankje zit er gewoon bij? Hebben jullie ook de witte?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.505
    36.457
    113
    Hier ook de witte gulliver. Hoe hoog hij is weet ik niet precies, het extra plankje krijg je er in elk geval bij.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Inderdaad! Het plankje zit er gewoon bij. Ik kan het niet opmeten want ik heb 'm al een tijd niet meer in gebruik.

11. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    wij gingen eerst voor de gullievier maar zijn uiteindelijk naar huis gegaan met de Hensvik als co-sleeper. deze was toen ook nog eens in de aanbieding voor 39,95 bij de ikea in duiven omdat volgens de medewerker de meeste babybedjes er uit gaan.
    Zou dus als je het bedje haalt op mp even kijken wat je er voor moet betalen.

de kortingen van de bedjes staat trouwens niet op de website.

12. Trees

Trees Niet meer actief

De hoogte van de bedbodem komt ongeveer op 41 cm uit. Wij hebben er een vrij dik matras op om de hoogte van ons eigen bed te halen.

Dat plankje zit er standaard bij als je het bedje bij de Ikea koopt. Als je het via MP koopt, moet je dus even goed opletten of het ook erbij zit. Wij hebben ons bedje trouwens ook voor 25 euro via MP en het bevalt beter dan ons vorige 'echte' co-sleeper van 189 euro ;). Ze kunnen er lang in liggen en t.z.t. kun je er ook peuterbedje van maken.

13. BlueApple

Bedankt voor de reacties. Ik koop wel een nieuwe dan weet ik zeker dat het goed komt!

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Van elk ledikant kan je een cosleeper maken. Zijkant eruit en onderin een dwarsbalkje tussen hoofd en voeteneind. Klaar.

15. Trees

Trees Niet meer actief

Klopt, maar wat fijn aan de gulliver is dat het extra plankje ter versteviging er in dezelfde kleur, juiste maat en met voorgeboorde gaatjes er standaard bij zit. Het is de ultieme doe het zelf cosleeper voor dummies ;).

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goede tip

Deel Deze Pagina