Jammer dat je meteen moe van mijn opmerking wordt. Ik vond het wel verstandig om dit te benoemen omdat niet iedereen dit weet en misschien door dat berichtje denken dat ze hun baby die nog niet zelfstandig kan zitten in de kinderstoel kunnen zetten. Maar goed, zal voortaan mijn mond houden
Mooi is niet altijd handig. Die dure stoel van ons is ook heel mooi, maar niet handig. Die van Ikea neem je zo af. Hij ziet er wel saai uit natuurlijk, maar voor mij geen andere hoor.
ik zeg niet dat jij voortaan je mond moet houden, maar als zij dat wilt weten dan vraagt zij dat toch gewoon .
ik vond het ook een moeilijke keus....maar ik ben gegaan voor de X-adventure fiji...ben benieuwd! ik heb m besteld dus ff afwachten nog!
ik heb de x-adevtnure en heb er geen spijt van, vind het een ideale kinderstoel en kleine zit erin als een prinses... dus ik vind het een goede koop van je welke kleur heb je?
wij hebben er ook 2 een houten meegroei en een topmark (het zelfde al chicco. Wij vonden dat kailynn zo slecht zal in de topmark, ze zakte steeds scheef en in de mee groei gaat ze heel mooi rechtop zitten.