Welke kindertablet is echt leuk? Beetje vergelijkbaar met ipad? Waar alles al op staat, en waar je geen losse spellen voor hoeft aan te schaffen... alle tips zijn welkom!!
Ik had laatst ook al een topic geopend over de telekidstablet maar dat bleek niet echt iets volgens mij ... Dus ik lees even mee Ik was al op mp aan het speuren naar een 2de hands Apple maja vind ze nog vrij prijzig
Wij hebben deze.. Tabby 7 Inch Blauw 593237 Wij zijn er erg tevreden over. Zoontje kan er goed mee overweg (we hebben er wel een stootbumper om). Hoefde van ons geen Ipad of iets dergelijks te zijn. Via Gmail account inloggen om play store op te starten en vanuit daar kun je allerlei spellen downloaden.
Hey , dank je voor je tip En is het wel een beetje vergelijkbaar als bij een ipad gewoon met appjes enzo? Met je alle spellen kopen of zijn er ook gratis?
Dat lijkt me wel een geschikte ja Is hij voor een leek makkelijk te installeren en makkelijk met downloaden enzo??
Ja het maakt me toch weer aan het twijfelen.. Ik was opklap aan het kijken naar zoon Samsung tab maar omdat wij Apple hebben vind ik het zelf makkelijk omdat ik die ken zeg maar
Zo hier dus ook, de kids pakken onze Apple's die van papa heeft dan ook al een scheur. En die wil mama niet ook een en als de kids er samen een hebben is het ieder zijn eigen ( blijven ze iig van de onze af haha)
Wij hebben een asus nexus 7 werkt op android dus kan je in de playstore dingen/spelletjes downloaden die geschikt zijn voor kinderen. We hebben wel 1 genomen die niet op 3g kan anders kan ze er 112 mee bellen ook zonder simkaart. Daarom zijn wij dus gegaan voor de nexus 7 die alleen op wifi kan. Als we eens lang onderweg zijn of iets dan nemen we hem wel eens mee en de spelletjes die we gedownload hebben kunnen dan gewoon gespeeld worden als ze geen internet verbinding nodig hebben.
Ik vind het een ideaal ding hij gaat straks ook mee het vliegtuig in en ook handig voor op de vakantie. Als de spelletjes zijn gedownload en ze hebben verder geen internet meer nodig dan kan je ze gewoon spelen. Bekijk bijlage 335937
Maar is dat bij bepaalde Apple paps ook of niet? Bij asus alleen met spelletjes niet met filmpjes ofzo hè?
er zijn ook apps waar mee je filmpjes van youtube kunt opslaan en later offline kunt bekijken. erg handig. ik gebruik deze:Vdownload
Wij hebben een childpad maar ik vind hem erg tegenvallen.. Kan veel minder in geïnstaleerd worden dan ik dacht
Als je een filmpje opslaat op de tab zelf dan kan je hem gewoon afspelen zonder internet nodig te hebben. Maar dan moet je hem eerst wel op de tab hebben gezet/opgeslagen. En wat spelletjes betreft sommige spelletjes willen bijvoorbeeld een highscore uploaden en dat kan dan niet als je onderweg bent en geen wifi connectie hebt. Maar daarom kun je de spelletjes nog wel spelen zolang je ze maar gedownload hebt en ze tijdens het spelen niet een internet verbinding nodig hebben dan kan je overal spelen.
Dat is ook weer goed. Dat is dus wel bij Apple ? Pff waarom is er ook zoveel keus hè... Mijn zoon is van het weekend jarig en wil heel graag een computer en ik vind eigenlijk dat sommige Apps ook gewoon wel leerzaam zijn... En hij kleurt heel graag op onze ipad en het scheelt een hoop geklieder op mijn tafels haha
Die van mij is 3.5 maar hebben strenge regels over het gebruik van de tab. En er staan alleen maar leerzame spelletjes op zoals memory.