Welke kindertablet is echt leuk?

Discussion in 'De lounge' started by FB1984, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland

Uit onderzoek is gebleken dat android veel gebruiks vrienderlijker is dan Apple. Samsung verkoopt ook meer tablets en telefoons als Apple.

Wij hebben ook voor beide kids: 3,5 en 6 een tablet gekocht..tenminste..zelf voor gespaard. Op android, ideaal! Heel veel gratis apps, genoeg geheugen voor muziek en simpel een sd kaart met filmpjes erin..geen gedoe met downloaden etc. Ideaal! Perfevtnvoor de aankomende vakantieautoreis!

Wij hebben ook de qware, van de intertoys. Perfect ding voor een mooie prijs.

2. FB1984

FB1984 VIP lid

Jul 17, 2010
    7,586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bedankt voor alle reacties!!

We hebben toch de telekids tablet gehaald! :D
    Hij is er erg blij mee...

*batterij gaat wel érg snel*

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2009
    3,313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Waarom zou hij er niet achter mogen? Hij doet er puzzels en memory op. No big deal lijkt mij. Hij zit er geen hele dagen op, een half uurtje per dag. En soms samen Candy Crush-en met papa.

Als kind zijnde had ik ook een Game Boy en een Sega maar ik heb geen achterstand opgelopen. ;) :D

4. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als een kind een tablet heeft doen vader en moeder ook de hele dag niets anders??? À wie zegt dat de kinderen hele dag op een tablet zitten en B hoezo zitten anders dan dus ook de hele dag maar op een tablet??

Sorry hoor maar hier werken de ouders gewoon!!! Mijn man werkt 6 dagen per week van 7.00 tot 20.00 en vaak nog langer en om de zoveel tijd zelfs 7 dagen. En ik doe het huishouden de administratie en daar waar ik kan werk ik ook nog af en toe mee.

En wij hebben er een van 3 jaar rond lopen maar er lopen er meer rond waaronder ook een van bijna 14. Ik zie ze liever op hun eigen ipad dan op die van ons die we ook zakelijk gebruiken.

Daarbij spelen mijn kinder bijna altijd buiten dat doen ze zelf het liefst. Maar waarom zouden ze dan niet eens op een ipad mogen spelen. Of wat voor spelcomputer dan ook. Daarbij gaan mijn kinderen zelden op vakantie. Omdat het met ons werk niet mogelijk is.

Kijk Tuurlijk ieder zijn mening hè!! Dat het jou keus niet is, prima toch. Ik respecteer dat gewoon hoor. Maar jou reactie vind ik wel een beetje ...zelf ingevuld;)

Ik vind veel Apps heel leerzaam...
    Er zijn zelfs scholen gestart met aanschaffen van iPads... Dus als het een achterstand of wat ook zou opleveren zou dit ook niet gebeuren lijkt me.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoezo doen de ouders niks anders? Die opmerking snap ik al niet helemaal. Dus als een kind achter een tablet zit doen de ouders niks anders?:( Grappig jij dus blijkbaar ook niet nu je kinderen achter de ds zitten.

Ik snap niet helemaal dat je eerst een betoog houdt dat kinderen niks leren van een tablet en dat moeten doen buiten, met boekjes lezen, dingen aan te raken. En een paar regels later zeg je dat je kinderen een ds hebben:( Of leren ze niks van een tablet maar wel van een ds?
    Of moeten ze alleen dingen leren op een andere manier als ze 3 zijn en als ze 6 zijn niet meer?

Neem aan dat jouw kinderen er ook niet 24/7 op zitten en dat het voor jou ook niet gemakzucht is? Dat jij ook gewoon wat doet verder?
    Snap dus je hele antwoord niet.

Mijn kinderen zitten weleens op de ipad. En nee ben niet gemakzuchtig, heb overdag genoeg te doen, zit zelf ook niet de hele dag achter de ipad en mijn kinderen spelen genoeg buiten, worden heel graag voorgelezen, tekenen graag en zijn heel creatief in verhaaltjes bedenken met hun poppen/playmobil enz. Snap dus niet wat het probleem moet zijn.

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik snap de reactie ook niet hoor.
    Wat vreemd om te denken dat als een kind een tablet heeft dat het kind er dan gelijk hele dagen achter zit en de ouders geen zin hebben om de kinderen te vermaken/op te voeden... :(;)

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd dat beeld wordt zo wel geschetst en dat vind ik echt jammer. Mijn kinderen doen genoeg andere dingen als op de ipad spelen. Ze zitten er echt niet de hele dag achter.
    Dat zij ze er niet op wilde laten spelen prima! Eigen keus maar ga een ander geen dingen aanpraten of een beeld schetsen die niet waar zijn.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat wordt vanzelf minder als de nieuwigheid eraf is :cool:

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Is dat geen kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur?

Ik heb beide regelmatig gebruikt.. (E ook de playbook van BB trouwens) en mijn persoonlijke voorkeur... Is dus Apple.
    Dat dat bij andere mensen anders is... Kan gebeuren :)

Share This Page