Mijn dochter heeft een luxe-probleem. Ze heeft nog al wat rokjes en jurkjes. Superleuk natuurlijk, maar hoe hang ik die rokjes op?? Ze heeft wel wat hangertjes met van die knijpers eraan, maar lang niet genoeg voor alle rokjes. Hoe doen jullie dat? En waar haal ik van die kleine kleerhangertjes? heeft iemand een slimme oplossing? En nee, vouwen en neerleggen kan niet. De meeste rokjes zijn echt van die kreukeldingen. Ik strijk me al suf, dus liever netjes ophangen.
Hier toch leggen. ...kast hangt al vol met jurkjes en shirts. ..rokjes er ook bij heb ik twee kasten nodig. Knijp hangertjes vragen in winkels? Die kan je niet kopen geloof ik....ff Google raadplegen misschien of die te koop zijn?
Hema had altijd wel van die hangers met van die knijpers er aan te koop weet niet of ze dat nog hebben hoor.
ik zal eens kijken bij de Hema, bedankt voor de tip. En krijgen, ik naai ook nog wel eens rokjes of krijg rokjes van de nichtjes waar ze uit gegroeid zijn. En de meeste winkels krijg je de hanger er niet bij. Soms wel, maar meer hebben ze dan niet voor je.
En andersom over de lijn? Niet met de bovenkant vastzetten, maar een kwartslag draaien, en dan over de lijn heen hangen? Beetje lastig uitleggen....
Ik heb een tijdje geleden die knijphangers ook nog bij de Blokker gekocht, dus daar kan je ook nog kijken. Dat zijn wel 'volwassen' hangers, maar je kan die knijpers over de hanger heen en weer schuiven, dus dan kan je er ook kleine rokjes aan hangen.
inderdaad gewoon opzoek naar hangers met knijpers Ik bestel ze bij de groothandel, dus heb er tig, maar voordat ik dat deed, vroeg ik ze er gewoon bij in de winkel en kreeg ze altijd mee. Bij van der Ven bijvoorbeeld hangen ze ook aan knijphangers.
Nu twijfel ik of ik bij de action van de week ook knijphangers heb gezien... Ik leg ze altijd opgevouwen in de kast maar je kan ook babyhangers gebruiken, die hebben ze bij de xenos
Het is voor mijn meisje van bijna 5. Ondanks haar maatje 104 heeft ze voor rokjes vaak smallere maatjes (en dus ook kleiner). Baby-hangers zijn vaak te klein, die knijpers willen goed, en die hangers waar je het rokje om heen moet spannen zijn vaak te groot, dan rekt het hele elastiek uit. maar bedankt voor de tips. Ik ga eens zoeken. Hoop dat ik wat betaalbaars vind. Ikea kan ik wel even kijken op de website en leenbakker zit om de hoek. Ik zag mezelf al haast timmeren met houten hangers en wasknijpers...
De hangers van Ikea zijn ideaal want je kunt de "knijpers" verschuiven zodat je de hanger smaller of breder kunt maken. Er passen overigens best 2 of 3 hokjes tussen 1 knijper
Kreukelen ze dan niet erg? Mijn dametje heeft veel cirkelrokjes en andere gladde dingen. Weinig spijkerstof of stof dat niet kan kreukelen.
Ik heb van de kleerhangers met verstelbare knijpers bij Makro gehaald. Ze zijn verschuifbaar dus het kan tot de knijpers tegen elkaar staan. Spaart je ook een nieuwe aankoop van kleerhangers uit 2 rokjes op een kleerhanger doe ik voor mezelf ook. Kreukt niet meer dan dat je ze apart hangt.