Op dit moment ben ik zwanger van mn 2e kindje. Mijn 1e kindje is in de winter geboren en ben nu uitgerekend op 20 juli. Nu heb ik werkelijk geen idee wat je zo'n kleintje de 1e weken aandoet.. Het hangt natuurlijk ook van het weer af.. maar bij een gemiddelde temperatuur van 21 graden wat zouden jullie je kindje de 1e weken aandoen?? Graag jullie advies! Gr, Diana
Eigenlijk gewoon hetzelfde denk ik... Onze dochter is 25-07-08 geboren en toen was het tegen de 30 graden aan.. in het ziekenhuis had ze een soort slaappakje met korte mouwtjes en korte pijpjes aan, maar daar was het echt een sauna.. Eigenlijk heeft ze verder alleen maar lange mouwen en ook gewoon lange broekjes aangehad.. sliep ook gewoon onder een dekentje enzo... omdat ze nog zo slecht warme vast kunnen houden.. Sterker nog... alle shirtjes met korte mouwen heeft nooit aan gehad omdat het daar weer te koud voor was.. (en wij wonen op de bovenste verdieping met balkon op het zuiden dus bij ons was het ook bloedheet binnen...)
dat was precies wat wij ook hadden. Wij hadden overigens een zacht broekje met voetjes en daarover heen deden we dan haar sokjes. Verder een vestje en in de maxicosi een dekentje erover. Ze heeft hier eigenlijk in haar kleertjes geslapen gewoon en af en toe, als het érg warm was (het liep hier binnen op tot 30 graden ) dan lag ze alleen in haar rompertje of in haar rompertje met broekje eronder. Ze is trouwens van 16 juli