welke kinderwagen absoluut niet!!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama 2011, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ps ik heb wel 3 extra pompen voor luchtbanden alles tegenwoordi met autoluchtventielen

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is die met het scharnierende frame geloof ik he? schoonzus heeft die, en ik kan er écht niet mee overweg. gaat nooit heen waar ik wil.

3. sinada

sinada Niet meer actief

Ik heb een mutsy transporter. Wat een super wagen is dat. Heel stabiel en stevig. Heb nu even een leenwagen omdat er iets gebroken is. Komt nooit voor verder. Maar de quinny buzz die ik nu heb ik echt een onding. Je kunt niks mee nemen

4. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Heeft iemand ervaring met easywalker sky??nieuwe uitvoering?
    Heb hem namelijk besteld en ben dus zeer benieuwd

5. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben een teutonia. Maar blijkbaar is dit merk niet zo bekend in NL. Super kinderwagen!!! Ben ontzettend tevreden en zou ook geen andere willen... Keerbare zitjes, grote bak, super stevig, etc.! :)

Nadeel van bijv. stokke: bij baby is bak snel te klein en bij bak en zitje: altijd stang tussen de benen.. Had ik bij dochterlief niet hoeven te proberen. Hobbelt vreselijk op bospaden ed.

Quinny: zitje kan niet naar je toe.. En verder prima, maar idd niet heel solide..

bugaboo: vreselijk laag voor lang iemand zoals ik....

x-adventure: schoonzusje had er 1, maar wilde er nooit weer 1.. haha.. vond m vreselijk in gebruik.

euh... meer hebben we er niet in de 'familie' geloof ik ;)

6. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Goh, ik zag laatst een Bugaboo Paul Frank-editie en ik was verliefd. Maar heb hem niet echt mogen aanraken, beter bekijken, omdat hij van een ander was, dus niet gezien dat hij zo laag was. Werd ook eigenlijk vooral verliefd op het design.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb totaal nog geen ervaring met kinderwagens,dus kan niet zeggen welke ik niks vindt.
    zelf hebben we de bugaboo frog van een collega van mij voor een mooi prijsje over kunnen nemen,en vindt hem erg fijn.
    ben zelf maar 1.63,dus in mijn geval is een lagere kinderwagen fijn en handelbaar.
    wat ook prettig is,is dat je de duwstang in zijn geheel kunt omzetten,zodat je dus WEL gemakkelijk met deze kinderwagen het bos of strand kunt bezichtigen,doordat je dan de grote wielen voor hebt.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    En laat die Paul Frank collectie er nu net uit zijn en niet meer te bestellen.

9. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Bij ons geen oudbollige kinderwagen zoals blauw met witte witte stipjes!
    Wat wel....

Goedkoop (tweedehands)
    Praktisch
    3 wieler met handrem om er achter te kunnen skaten

Al vrij snel vonden wij een ideale goedkope (50,-) kinderwagen van Quinny die aan onze eisen voldeed.
    Mooie moderne kinderwagen met leuke kleuren (grijs,bruin,oranje) en makkelijk met de bak, keerbaar kinderzitje, opbergruimte en adapter voor maxicosi.

Wat een verschil met 12 jaar geleden, die kinderwagens van nu!

10. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Wij hebben een xadventure. Zou ik ook nooit meer kopen. Erg onstabiel. Groetjes lucky.

11. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi hoi,

Ik zou absoluut niet voor een bugaboo gaan. Ik heb via oppassen van het dochtertje van mijn broertje ervaring opgedaan met deze wandelwagen. Hoewel hij soepel loopt en stuurt, is de bak veel te laag voor mij (ik ben 1.80). Zelfs bij enkel oppassen krijg ik last van mijn rug. Dus hoewel de bugaboo volgens de verkoopster, de mercedes onder de kinderwagens is ;), toch maar voor een wandelwagen gegaan die voldoet aan onze eisen. Dat is de maxi cosi mura 4 geworden en we zijn d'r superblij mee!

Het belangrijkste is uit te vinden wat je zelf belangrijk vindt en wenst, dan kun je daarmee naar de winkel gaan en zij helpen je dan daarbij de beste wandelwagen uit te zoeken. Succes!!

Groetjes, Kiki

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben ook geen fan van de Bugaboo, gewoon om hoe deze eruit ziet, ook wij zijn lang en hebben het idee dat ons kind een kilometer verderop lag. MAAR: wij hebben hem niet uitgeprobeerd.

Bij ons is het alweer enige tijd geleden, maar wij hebben toendertijd gekozen voor de Quinny XS, heerlijke wagen, rijdt lekker soepel, geen blokkerende wielen iig, makkelijk in te klappen en in hoogte verstelbaar (het handvat), handig als je man 1.92 is en jijzelf 1.76 ;). Heerlijek wagen die hier weer uit het stof wordt getrokken voor no. 2

13. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb de x adventure cross over gekocht van iemand anders... heb er nog geen ervaring maar maar hoe is deze? zijn er leden die deze hebben og hebben gehad?

14. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik vind de stokke ook een superlelijke kinderwagen het is net een barkruk op wielen geen gezicht dus.

wij willen een Quinny buzz 4 halen van marktpl alleen zou ik willen weten of de buzz 2010 beter is dan 2009 iemand misschien al ervaring?

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

De 2010 is beter omdat de wielen niet meer slippen op gladde
    vloeren en het frame niet meer kraakt :D Google maar eens. Ik had express gewacht op de buzz 2010 omdat ik van iemand die bij quinny werkt gehoord had over deze verbeteringen en ook bij medewerkers van babydump.

Helaas heb ik de wagen niet kunnen gebruiken pmdat deze niet in onze auto past, vandaar heb ik hem te koop staan (zie te koop aangeboden op deze site)

16. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ook de Dreami (babybak) is groter dan die van de oudere modellen heb ik begrepen van anderen:) Die van de oudere modellen waren redelijk smal en hebben nu normale afmetingen

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nee deze afmetingen zijn nog precies hetzelfde. Je kunt een oude dreami ook op een nieuw frame bevestigen. Daar is helaas niks aan veranderd. Wat wel verbeterd is tegenover het oude model is dat de bak niet meer zo ver naar beneden hangt waardoor kindjes vaak naar het voeteneind zakten. Het oude model had dit heel extreem, maar de nieuwe heeft dat gewoon normaal een beetje voor de vering.

18. mama2011

mama2011 Niet meer actief

heey dames,

ik vind het grappig dat dit topic het nog steeds doet hahaha.
    ik heb dit topic geopend maar heb mijn naam veranderd en kijk ik zwanger!!!!
    en mag dus nu echt met jullie mee praten!!!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gefeliciteerd! Nu kun je gericht gaan orienteren welke wagen je wil voor die kleine in je buik. ;)

Geniet ervan!

20. music4life

music4life Niet meer actief

x adventure inmotion echt verschrikkelijk! zwaar ,groot, al uit elkaar gevallen monster!!!

Deel Deze Pagina