Ja die ken ik wel. Wij bij Baby Planet hebben hem als enigste in Nederland. Dus als je hem in het echt wil bewonderen... Kwalitatief een hele goede en degelijke wagen.
Hallo allemaal, Wij zijn ook druk aan het orienteren voor welke wagen. Ik heb hier nog niks gelezen over de wagen van het merk Joolz Day 2010. Heeft iemand daar ervaringen mee? In de winkel rijdt ie lekker en hij zit er stevig uit. Maar gebruikerservaringen zijn altijd handig om te lezen Ben benieuwd!
Super wagen. Het is dat ik de Bugaboo al besteld had en de Joolz nog niet uit was anders had ik hem zeker te weten genomen.
hier mutsy transporter! ideaal! makkelijk inklapbaar, past in de kofferbak van mijn ford ka licht frame (moet namelijk een trap omhoog voor we in ons huis zijn) rijd super lekker!!!! bugaboo vind ik er niet uit zien, idd een buikschuiver en stokke vind ik veel te spacey verder vind ik dat een kinderwagen op 4 wielen moet staan ipv 3 maar meningen en smaken verschillen maar goed ook anders hadden we allemaal de zelfde
en @mama2011 Ik kende deze wagen helemaal niet maar vind hem echt heel leuk en ziet er goed uit... Maar wat is de prijs?
Jazeker, wij hebben sinds twee weken de Joolz day in huis, de baby is er nog niet. Maar het inelkaar zetten gaat perfect, hij is makkelijk en heel erg licht en ziet er ook nog eens super uit.. Wij zijn er super blij mee!
hahaha jah leuke wagen he! ik had al wel geinformeerd wat die koste 659 euro voor de wandelwagen en 199 euro voor de bak! ga binnenkort toch wel even kijken!!
klopt! Hij is echt nog gloednieuw en pas in nederland. Op de 9 maandenbeurs hebben we hem voor het eerst geintroduceerd.
nou ik ben wezen kijken het is echt een super wagen en een stevige wagen! nu zit ik alleen nog te twijfelen tussen de icandy peach of de joolz day die vond ik ook erg fijn! had eerst ook nog de mutsu slider maar vind de wagen bak niet zo mooi!
hee meiden! niet alle paginas terug gelezen, dus als er al iets overstaat, mijn excuses maar, iemand bekend met de Quinny Buzz limited edition? liefs xx
Is gewoon dezelfde als de gewone Quinny Buzz model 2010 alleen de kleur is een limeted edition. Neem aan dat je de black & white edition bedoeld?
Het zijn beide kwalitatief hele goede en degelijke wagens. Dus welke je ook kiest je zal er geen spijt van krijgen denk ik.
ik heb heel veel slechte verhalen over de joolz gehoord, en vooral over de service daarvan als er iets kapot gaat binnen de garantie tijd ( en dat kwam nogal heel vaak voor) enz enz dus daar zou ik zelf niet voor kiezen
jah dat klopt! maar dat was de joolz bloom maar de joolz day is nu verbeterd! heb wat dingen na gevraagd en het klopt idd dat hij verbeterd is!
De Joolz Day is op 80 punten verbeterd. Het frame wordt tegenwoordig door de fabrikant van Mutsy gemaakt. De service van Joolz is super goed, altijd al geweest trouwens. Ik hoefde maar te bellen naar de fabrikant en het werd altijd achter mekaar opgelost of een nieuw onderdeel werd opgestuurd.
hee meiden, ergens in het begin heb ik gezegd dat ik de bugaboo verschrikkelijk vind.. maar onze keuze is toch daar op gevallen!ooh wat loopt hij lekker! en makkelijk te verstellen, bak eraf te halen etc.. gewoon super! liefs x