Ons tweede kindje is een Septemberbaby Nu heb ik in de wieg dit dekentje: Baby's Only Deken Kabel Wit 100 x 135 cm | Baby's Only Bedtextiel | Baby-Dump Nu ga ik ineens twijfelen, is dit niet te koud? Kan ik er niet beter een nemen met teddy aan de achterkant zodat íe wat dikker is? 'K hoor graag hoe jullie er over denken!
De teddy schijnt weer heel warm en dik te zijn. Wij wonen in een nieuwbouw appartement waar het standaard minimaal 18 graden is. Koud is het hier dus niet. Ik heb dus een net zon dik dekentje met een lakentje en evt nog een extra dekentje mocht het heel koud zijn...
Zeker, slaapzakje is een idee. Ik wil dat zelf ook gaan doen maar dan wat later nadat het geboren is (eerst bij ons op kamer met dekentje en lakentje) en daarna in ledikant met slaapzakje. Dan moet je even kijken hoe dik dat slaapzakje moet zijn (is het heel koud dan zou ik een wat dikkere nemen met bijv een dekentje, valt het mee alleen een slaapzakje, is het warm een dunner slaapzakje etc. Wel lastig inschatten he? Vind ik ook. Ik krijg vooral de tip uit mijn omgeving even te kijken wat mijn baby dan vraagt (of hij het goed kan regelen etc..)Ik denk dat inderdaad laagjes de beste oplossing is.