Welke kinderwagen baby en dreumes 19 maanden

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ready2loveU, 20 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Mijn man en ik hebben de knoop doorgehakt en willen in september voor een tweede wondertje gaan.
    We gaan er vanuit dat het echt niet meteen raak zal zijn, maar goed, je weet het nooit!
    Stel dat het wel zo is, dan zouden de kleintjes 0 en 19 maanden zijn.
    Zijn er hier dames die twee kleintjes hebben die niet heel veel schelen en die een kinderwagen aanraden?
    Draagzak is voor mij geen optie omdat ik problemen heb met mijn benen.

    Ik hoor het graag :):p
     
  2. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    743
    420
    63
    Vrouw
    Ik heb een abc zoom. Is wel vrij lang, maar je hoeft niet je baby onderin te plaatsen of op een mamier dat je amper zicht erop hebt.
    Ondanks de lengte draait ie super lekker en kan ik er doordat ie wel smal is zelf door winkels als de kruidvat goed bewegen. Bovendien is de boodschappen mand lekker groot en past het loopfietsje van de oudste prima tussen de reiswieg en stoeltje. Ben er heel blij mee. Wel 2ehands, maar prima ding.

    Vriendin heeft zo 1 waar de oudste zit en je dan een reiswieg (lijkt meer een draagtas) onder de stoel zit. Volgens mij wel zo dat je erin kunt kijken. Deze zijn wat compacter en je hebt dan ook minder boodschappen ruimte natuurlijk.
     
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.882
    113
    Vrouw
    Wij hadden de uppa baby. Opzich een fijne wagen, maar tot nu toe spijt dat we niet voor de bugaboo zijn gegaan.
     
  4. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.921
    15.366
    113
    Joolz Geo2 hebben wij met een kleine 15 maanden leeftijdsverschil :) Fijne duo-wagen en ook perfect nu als mono-wagen.
     
  5. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Bugaboo donkey. :) Ik heb hem aangeschaft toen onze tweede op komst was en echt enorm veel plezier van gehad. Nu wordt hij voor de derde keer gebruikt en heb er nieuwe kapjes ed voor kunnen kopen dus hij is weer als nieuw. Ook als monowagen echt heel fijn in gebruik, dan zit er een boodschappenmandje naast de bak. Echt z’n geld dubbel en dwars waard! Als ik er volgend jaar vanaf wil kan ik er nog steeds een mooi bedrag voor krijgen via mp. Maar je kunt het beste even zelf gaan testen met verschillende wagens, dan voel je het verschil.
     
  6. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Wij hebben de bugaboo donkey gehad en echt met pijn in mn hart weggedaan. Die wagen is zijn geld dubbel en dwars waard!!
     
  7. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Hier 16 maand verschil en heb via marktplaats een duo wagen gekocht. Twee eigenlijk (ook 1 voor bij opa en oma). Een van Mutsy (was 15 euro maar niks mis mee, alleen gewassen worden) En een ander waarvan ik t merk niet weet voor 40 euro. Vond t supermakkelijk.

    Nu met 3 kinderen van 4, 2 en 1 gebruik ik de mutsy evo wandelwagen/buggy. De jongste zit uiteraard in de wagen naar mij gericht, de oudste zit op de dikke “balk” voorop en de middelste staat op de dunne “balk” waar de rem op zit. Werkt ook prima.
     
  8. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Hier 20 maanden verschil en een meerijdplankje met zitje (KidSit) aangeschaft voor achter onze Joolz Day. Zoon wil vaak lopen en als we even door willen lopen gaat hij op het plankje. Werkt prima, zoon vindt het fantastisch op het plankje. Voor dagjes uit hebben we voor zoon een buggy en voor dochter de wagen, want dan zijn we toch ook met twee volwassenen om te kunnen duwen.
     

Deel Deze Pagina