Geen hemeltje of klamboe

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimm1988, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Zijn er nog mensen die geen hemeltje of klamboe nemen?
     
  2. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ik heb er nooit een gehad, vind het niet mooi ;).
     
  3. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ook niet hihi
     
  4. MvS

    MvS VIP lid

    19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben 'm ook nooit gehad, hoor. Vond het stom :)
    Heb 'm ook nooit gemist, eigenlijk. Lijkt me zo onhandig, zo'n lap stof rond je wieg/ledikant...

    Scheelt wel dat mijn zoon in oktober is geboren, dus klamboe ivm insecten hadden we zeker in het begin niet nodig. Tegen de tijd dat het zomer werd hadden we horren voor de ramen :)
     
  5. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Wij hebben een (ouderwetse) familiewieg voor de eerste tijd en daar zit wel een hemeltje op maar op het ledikant doen wij niks. Vind 't eigenlijk alleen leuk voor de eerste weken en alleen bij een wiegje. Bij een ledikant vind ik 't niet zo leuk staan. Hadden we geen familiewieg gehad dan had ons kindje gelijk in het ledikantje gegaan en ik denk niet dat ik daar een hemeltje of klamboe bij gekocht zou hebben.
     
  6. Lola86

    Lola86 Fanatiek lid

    12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik heb alleen uit nut eerst een klamboo boven het ledikant gehangen ivm muggen.
    Mn dochter is van augustus en ze was op een gegeven momenten gestoken door een mug niet 1 keer maar 12 bulten op 1 wang!
    Dus in de zomer zou ik zeker wel een klamboo gebruiken tenzij je horren hebt.
    Ik vind het zelf ook helemaal niet mooi :)
     
  7. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    ik ook niet, vind het niet mooi en onhandig. En ook nog heel erg eng.. kindje zou zich er maar per ongeluk inrollen ofzo(jajajaa ik weet het als je het goed doet kan dit niet etc. maar voor mijn gevoel is het echt gevaarlijk).

    Nee, doe mij maar "gewoon" een ledikant zonder poespas eromheen!
     
  8. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik vind het niet mooi dus had er ook geen, zie ook het nut er niet van in, tenzij je last hebt van insecten..
     
  9. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Hier bij de eerste niet gehad en niet gemist, dus nu ook niet....

    ben er ook niet zo kapot van..
    Vind het bij anderen vaak heel mooi en schattig staan, maar ik ben er geen type voor
     
  10. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

    er is laatst nog een baby van 6maanden gestikt in ene klamboe, dus het kan wel degelijk hoor.

    Ik heb die van mij overigens meteen weggehaald toen Tycho hem ineens zomaar uit het niets zo interessant begon te vinden en ernaar begon te pakken!

    xxx
     
  11. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Ik denk ook niet dat er bij ons een hemeltje komt.
     
  12. Mamma van Finn

    Mamma van Finn Actief lid

    23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben 'm ook nooit gehad, vond het onhandig en ik was bang dat Finn op de een of andere manier in die hoop stof terecht zou komen en zou stikken (de angsten die je allemaal niet hebt als nieuwbakken moeder ;)).
     
  13. Lutje

    Lutje Fanatiek lid

    1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Heb er ook helemaal niets mee en vriendlief gelukkig ook niet. Hier komt ie er dan ook niet in :) Moeten nog wel even horren voor de ramen doen, maar doe dat liever dan zo'n ding om 't ledikant te hangen!
     
  14. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik mocht niet van mijn man. ;)

    Achteraf ben ik er blij mee. Tijdens de zwangerschap leek het me heel knus en leuk enzo. Nu ik weer normaal ben (min of meer :D) vind ik ze lelijk.
     
  15. Juffertje83

    Juffertje83 Bekend lid

    20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze wel heel mooi en schattig, maar we hebben niet zoveel ruimte, dus ik doe het niet. Zo lijkt het kamertje wat ruimer. Ook mag het niet meer van m'n vriend, want die hoorde dat een paar weken geleden in een vakantiepark een kindje erin gestikt is. Dat was op het nieuws.
     
  16. Linn84

    Linn84 Fanatiek lid

    2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hier komt wel een klamboe. Vind het mooi en beval in de zomer en heb veel water (dus muggen) in de buurt.
    Een heel klein kindje zal er heus niet zomaar in stikken. Zodra hij/zij om zich heen begint te grijpen is het winter en kan de klamboe weg. ;)
     
  17. Sjulie

    Sjulie Fanatiek lid

    17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die het niet mooi vind!

    Mijn vriendje vroeg een tijd geleden toen we aan het oriënteren waren waarvoor die dingen waren. Hij vind het ook niks!

    De tweeling krijgt bij ons dus ook een hemeltje oid.

    Vriendin van me is 27 weken en die willen er ook geen.
     
  18. Bri

    Bri Niet meer actief


    Ja hoor. Ik vind ze niet mooi, ik vind het stofnesten (zie mezelf niet wekelijks dat ding buitenhangen tegen het stof) en ik vind ze niet per se veilig. Zal vast niet gauw misgaan, maar toch.
     
  19. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    gelukkig nog meer mensen die ze niet mooi vinden....
     
  20. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden er ook geen. tot groot ongenoegen van mijn moeder.

    meneer sliep meteen in een ledikant, niet eerst in een wieg. In het begin moeten ze toch helemaal aan het voeteneind liggen. Dus wat heeft een hemel/klamboe dan voor zin? dat zit helemaal aan het hoofdeind! ik vond het zo'n onzin. en nog dure onzin ook!
     

Deel Deze Pagina