hier ook de mutsy 4 rider met extra boodschappenmand. het voordeel vond ik dat het zitje naar je toe kan de eerste tijd dat je kindje in de wandelwagen zit. verder heeft deze wagen een van de grotere kinderwagenbakken. Wij hebben ook luchtbanden.
Stokke Xplory, Prima wagen, rijd super en is lekker hoog! (handig want wij zijn zelf aardig lang) Is ook goed in en uit te klappen
Bugaboo Cameleon. Fijne wagen, mooi, en rijdt lekker, maar niet compact in te klappen, dus een drama in de auto. (En we hebben niet eens een kleine auto.) Suus
Wij hebben een Joolz en tot nu toe bevalt deze erg goed. De kinderwagenbak zit lekker hoog en dat is aan te raden voor je rug! En als je weet hoe het onderstel ingeklapt moet worden is dit erg makkelijk. Zelf heb ik een zwart onderstel en misschien hadden we toch beter een zilver onderstel moeten nemen. Elke beschadiging is namelijk zichtbaar en onder de zwarte coating zit zilver vandaar.
De Bugaboo is wel erg compact in te klappen toch juist? Was een van de redenen dat ik 'm indertijd heb overwogen.
Hier nog een die om dezelfde redenen voor de Mura 4 heeft gekozen en ik zou hem nu weer kiezen als ik een wagen moest kopen!
wij hebben nu de donkey! super ding, rijd heerlijk, inklappen gaat heel goed en gemakkelijk (oke niet het 'compactst' maar wat wil je met een wagen die voor 2 kindjes kan)
Bugaboo omdat hij mooi is compact in te klappen en hij is erg gebruiksvriendelijke! @Suus35 Wat voor auto heb je dan? Ik kreeg hem zelfs in mijn ford ka en in de 206 van mijn zusje past de wagen ook goed.
Ik heb een Mutsy Slider. Ik vond hem mooi, stylish, niet te oudbollig of met allerlei randjes er aan ofzo (ik vind de Mutsy 4rider ofzo niet zo mooi). Veel mogelijkheden en standen, hoge wagen, rijdt heeeeerlijk! Inklappen is wel even een foefje, maar dan zijn het 2 delen en dat is erg handig in de auto. De hele duwstang + zitje kan er af in 1 plat stuk, en dan heb je het onderstel wat je in kunt vouwen, evt. de wielen er af, en dan is dat ook een stuk wat zo voor de autostoel voor de stoelen gelegd kan worden. Echt ideaal! Bugaboo vonden we te duur en erg laag, en andere wagens vaak net even niet het gemak en de afwerking van de Slider. Enige nadeel vind ik het boodschappen tasje. Er kan aardig veel in hoor, 3 pakken melk en nog wat kleine dingetjes past prima, maar ik kan er niet echt al mijn boodschappen in kwijt. Dus een beetje prutsen, extra tas er bovenop, lukt best, maar dat vind ik alleen jammer. Verder ben ik na ruim 2 jaar nog steeds erg tevreden en ik gebruik hem nog bijna dagelijks!
Van alle wagens die wij verkopen is de Bugaboo toch echt de platste en de kleinste. Als de Bugaboo niet in de kofferbak past dan past er geen een.
Wij hebben de Stokke Xplory, en ben er zoooooo blij mee!! Hij is (hoewel smaken verschillen) super mooi! Ik heb kinderwagens altijd al vreselijke dingen gevonden, behalve deze.. Hij is reuze handig en makkelijk in gebruik, binnen een minuut alles voor elkaar! Hij is heel licht en super makkelijk te besturen. Ook de wagen zelf is heel licht, mijn vriend loopt gewoon met wagen en al trap op en trap af hahaha..
Koelstra latinique, fijne wagen die op elke ondergrond goed rijd. Je kunt hem goed inklappen en heeft veel ruimte onderin om je boodschappen in te doen. Goed matrasje en ruime bak. Als je een kleinere auto hebt klik je de wielen eraf en dan is de wagen helemaal compact.
ah, ik hoopte al dat iemand zou reageren die ervaring heeft met de Koelstra Latinique! Wij hebben 'm besteld. Leek ons een ideale wagen. Jouw reactie komt daar goed mee overeen! Top
Hier met stip de Maxi-Cosi Mura 4. Winkels krijgen hier idd de minste klachten over hoor ik ook vaak. (noemde iemand hier ook al)
Goede keus! Je krijgt 3 jaar garantie op deze wagen maar dat is bijna overbodig want aan die wagens horen wij nooit geen mankementen of klachten.