Wij hebben straks als tweede auto een Seat Arosa (ook een klein ding), voorwaarde was dat daar de kinderwagen ook in kan. De Joolz past erin op zn kant (echt net), met het bankje rechtop gezet, maar het gaat. (We hebben bij de babyzaak gevraagd of het het frame even mochten passen in de auto) Mijn schoonmoeder heeft een C1, maar of het daarin gaat passen, geen idee, volgens mij is de kofferbak daar nog iets minder diep? Vraag bij de babywinkel of je even mag passen, dan weet je het direct, en weet je of je niet eerst de halve auto moet verbouwen voordat er een kinderwagen in past......
Wij hebben een Toyota aygo en een Peugeot 107 (zijn allebei precies hetzelfde als de C1), en daarin past onze Mura. Het onderstel past precies in de kofferbak (zonder hoedenplank) en de reiswieg staat op de achterbank of passagiersstoel. De Bugaboo past ook weet ik, volgens mij zijn dat wel de 2 meest compacte wagens. De Joolz en Stokke passen er iig niet in. Ik denk trouwens dat de quinny ook wel moet passen, maar die heb ik zelf niet getest, dus dat weet ik niet zeker.
x adventure triple swivel ben er heel tevreden mee, had denk alleen achteraf 4wieler gepakt omdat we best vaak in de bergen lopen.
STOKKE! dik tevreden mee. na 3 maanden de quinny buzz de deur uitgedaan en verruild voor de stokke en nooit spijt gehad.
Hier de Mura 4, precies om de redenen die iedereen al beschreven heeft! Past in de 106 van mijn moeder, wel zonder hoedenplank.
Heeft iemand de X adventure Fuzion? IK wil deze heel graag maar volgens mij heeft deze geen luchtwielen? hoe rijd die ? is de vering goed enzo en ligt de kleine niet te schudden zonder die luchtwielen??
Ben enorm tevreden met onze Mura 3. Heerlijke wagen en je hebt er niet al te veel ruimte voor nodig. Als je echt heel weinig ruimte hebt dan is de Mutsy Transporter ook een heel handige wagen. Ik ken iemand met een 206cc (cabrio dus, dus een hele kleine kofferbak) en die neemt hem met gemak mee.
Hier heel tevreden met de bugaboo cameleon (bruin met oranje), nu in gebruik voor de tweede en ziet er nog als nieuw uit, terwijl hij toch echt intensief gebruikt werd en wordt. Voordeel: super wendbaar, kleine draaicirkel, mooi, nederlands makelij, grote reiswieg, aerosleep matrasje, stoer design, lichtgewicht en makkelijk inklapbaar en (volgens mij) niet stuk te krijgen. Nadeel: toch wel duur zo'n ding, wagenbak is laag (buk-een-boel hoorde ik hier eens, haha) en weinig ruimte voor boodschappen Toen ik destijds een keuze moest maken kwam ik toch wel echt uit bij de bugaboo, met als goede tweede de Mutsy Slider
de Joolz reiswieg is even groot, heb namelijk vergeleken in de winkel alleen heeft de bak een andere vorm
ik heb een Suzuki Alto en een Joolz besteld, gisteren nog even gebeld met Babypark en de Bugaboo is langer dan de Joolz en de Joolz 3 cm breder geloof ik.
Bij hebben de Quinny Buzz 4 rijd heerlijk hij zit er echt goed in heeft en heeft een leuk kleurtje enige nadeel is dat je niet veel booschappen onder in het mandje kan doen ..... dan maar minder meenemen
Ingeklapt echt niet hoor. Ik heb getwijfeld tussen een Bugaboo, Joolz en Mura, en ze alledrie naast elkaar laten inklappen om te vergelijken, en de Joolz was ingeklapt een stuk langer dan de andere 2 en paste dus ook niet in mijn Aygo, de andere 2 wel.
Mijn man en ik hebben de Mutsy Transporter gekocht (tweedehands). Ziet er nog helemaal prima uit en rijdt heerlijk. Heel licht en flexibel, ik kan 'm letterlijk met 1 pink door de huiskamer duwen. Inklappen is ook kinderspel, je duwt 2 knopjes gelijktijdig in, even naar beneden duwen en klaar. Onze Maxi Cosi (Carbriofix) is er ook in 1 klik opgezet. Reiswieg gaat ook makkelijk, maar dat is even 2 seconden langer morren voordat 'ie goed vastklikt. Maar al met al zijn we tot nu toe heel tevreden over. Naar verwachting blijft dat zo wanneer onze kleine daadwerkelijk is geboren. :-D
wij hebben de koelstra latinique besteld.. komt over 3 weekjes binnen ongeveer... reden: - makkelijk inklapbaar - de bak kun je aan het hengsel optillen - als je hem tot buggy tranformeert kan je kindje naar je toe en van je af - prijs/kwaliteit verhouding - dubbele wielen aan de voorkant, wel in het midden, waardoor hij stevig genoeg staat. nu de redenen van alleen mij als vrouw - mooi model - leuke kleuren - makkelijk met sturen Nu de praktijk nog even zien, maar in de winkel was ik ondersteboven... super..
Hier de mura 3 heb nog geen dag spijt gehad van deze degelijke kinderwagen. Hij is makkelijk in klapbaar en rijd heerlijk soepel. Gebruik hem erg veel en is nog als nieuw.
Wij hebben de mutsy 4-rider en deze bevalt supergoed! Je kan er nog een extra mand bij bestellen waardoor je echt heel veel spullen kan meenemen. Verder vind ik een hoge bak ideaal!
Wij hebben gisteren de Bugaboo Cameleon gekocht, heb er in de winkel veel mee rondgewandeld over van die hobbelige paadjes enzo en hij liep gewoon echt het lekkerst. Verder was compactheid ook echt een belangrijk punt voor ons, aangezien we een kleine auto hebben. En het feit dat hij super wendbaar is vind ik ook heel fijn; ik wandel graag, ook veel in de stad, en dan is het wel fijn als je goed kan manouvreren. En mja, we vinden het allebei ook een hele mooie wagen. Het is een dure kinderwagen, maar onze redenering was dat een nieuwe auto nog altijd een stuk duurder is