Welke kinderwagen heb jij? Tevreden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angel78, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam123

sam123 Lid

6 dec 2010
    15
    0
    0
    Tegenwoordig werk ik op een online marketing burea
    Beverwijk
    Wij hebben een Stokke Xplory, roze. Nu Julia 6 maanden is kan ze rechtop en dan merk je wel dat het handig is dat de kinderwagen zo hoog is. Heb dit weekend een zilvere winterkit aangeschaft (lijkt nu echt een prinsesse mobiel, roze / zilver). Zag dat je de Xplory en winterkit ook kunt winnen bij hippe mama's

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    hier een quinny buzz en die past met gemak in de kofferbak van m'n aygo. de zitting of bak op de achterbak.
    heb ook nog een quinny freestyle 4 wieler en die past niet.

de quinny freestyle is een 2e handje van 9 jaar oud maar ben er super tevreden mee. super stabiel, grote boodschappenmand, rijd lekker.

in de auto ligt een quinny buzz 3. ook een 2e handsje en ook hier ben ik blij mee. rijd lekker licht, is stevig/stabiel en hij past goed achterin de auto.

3. Storm

Storm Niet meer actief

X-adventure triple swivle ltd. (of zoiets) Beviel prima. Loopt heerlijk, stuurt licht, ruime bak (nooit geweten dat daar zoveel verschil in zat) en ik vond hem mooi. Zitje kan niet naar je toe, maar mijn kinderen willen mij ook niet zien, die willen om zich heen kijken. In de bak moest de kap al omlaag anders begon de oudste te jammeren.
    Gelukkig kon hij wel helemaal plat. Mijn kindjes zijn niet zo klein en ondanks de ruime bak lag mijn zoon met 5 maanden in de wandelwageninzet.
    Nu een Phil & Teds, omdat daar nu eenmaal 2 kids in kunnen zitten.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb de Mutsy Slider ook met de shopping bag, daar kan je enorm veel boodschappen in meenemen. Ook het zitje van de wagen kan zowel voor als achter en het frame kan heel compact ingeklapt; de duwbeugel kan aan de reiswieg blijven zitten als je de bak eraf haalt. Ik heb een kleine auto en het frame kan er makkelijk in.

Tip: kijk naar de grootte van de reiswieg! In het topic baby en dreumes staat een onderwerp van een baby van 3 maanden die al niet meer in de Quinny past...

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Grote Joolzfan! gebruik hem nu 9 maanden en nog geen moment spijt. Hij is erg compact op te vouwen dus geen probleem in mijn peugeotje. Tis maar net wat je eisen en prioriteiten zijn.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb de mutsy urban rider.
    maar puur en alleen omdat hier een duoseat op kan.
    maar als ik heel eerlijk ben mis ik nog steeds mijn teutonia spirit s6.
    wat een geweldige wagen was dat. snik....

7. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik heb een bugaboo bee (buggy / wagen)
    had ik gekocht voor zoontje maar met wetenschap dat 2e kindje ws zou gaan komen.

+
    makkelijk in en uit te klappen
    rugsteun in hoogte te verstellen
    ook voor peuters
    zitje kan beide kanten op
    leuk uiterlijk
    stevig (zeker voor een bugggy)
    banden die niet lek kunnen
    licht in rijden
    redelijk wat ruimte onder stoeltje en stoeltje kan je omhoog doen
    voor baby te gebruiken door een cocon (nestje) te gebruiken
    en ook door adapters met maxi cosi
    in prijs goedkoper dan biv. cameleon doordat het buggyvariant is maar toch zeker ook de eerste maanden al te gebruiken
    er kan een kid-sit meerijdplankje aan (vind ik fijn voor zoontje straks)

-
    geen echte reiswieg erin dus zeg maar
    wieltjes wat klein en buggy wieltjes dus iets minder vering (al moet ik zeggen dat het meevalt)
    wel zwaarder en wat onhandiger dan de echte inklapbuggy's

8. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik heb trouwens ook eventjes quinny zapp als buggy gebruikt... vond ik erg tegenvallen. voelde wankel en roltrappen vond ik verschrikkelijk ermee.

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mura 3! Echt een super wagen.

Ik zou niet anders willen! Vrienden van ons hebben een Mutsy, rijdt ook wel redelijk maar ik zou niet willen ruilen :p

10. ecl

ecl Niet meer actief

Wij hebben de Concord NEO gekocht.

-hij is heel stabiel
    -grote stevige wagen bak, met lucht ventilatie systeem, zacht matrasje
    -luchtbanden
    -wandelwagenzitje kan beide kanten op en in 4 stappen liggend
    -alle bekleding kan gewassen worden
    -klapt makkelijk in en uit
    -wagenbak + autostoel met knop op het handvat van het onderstel los te halen(heeeeeel makkelijk)
    - ziet er sportief en stijlvol uit

Wij zijn helemaal happy, maar de kleine heeft er nog niet in gelegen die wordt over zo'n 2 maanden geboren;)

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Roltrap?

ik heb een keer een kindje met buggy van de roltrap zien vallen... doodeng... ik doe het zelf dan ook niet...

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik ga zelf wel op de roltrap maar dan wel man voor ik achter de wagen of andersom.. ;) soms is het zo druk bij de lift!

13. will39

will39 Lid

3 jan 2011
    90
    0
    6
    Hihi wij hebben dezelfde.. ook met leren handgreep en luchtbanden..!! Hier bevalt hij ook super goed..!! Vind het super fijn dat de kinderwagenbak zo hoog is...

14. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Teutonia Cosmo 2011.. eindelijk in gebruik en ben er super super super tevreden over! Heerlijke wagen..

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vreemd....bij mij paste de cameleon inclusief wagenbak (als ik de plastic strippen bij et hoofd en voeteinde eruithaalde zodat hij plat werd) in de achterbak van mijn deawoo matiz. Nou geloof me een kleindere achterbak dan deze achterbak bestaat echt niet!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    QUINNY buzz 3 waardeloos ding zeg! ik kan er totaal nie mee en wou hier even kijken om wat te vragen!...
    als ik opzoek ga naar een buzz 4 onderstel, kan daar mijn maxicosi, kinderwagen bak en wandelwagenzit ook op geklikt worden of zijn dat totale andere bevestigingen???????????
    weet iemand dit???

en past een maxicosi die bij mij op de buzz3 past ook op andere wagens??? of is dat een ander merk maxicosi

17. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    @rica, je kunt voor de buzz 3 ook de voorwiel vervangen voor een 2 wielen dan krijg je een buzz 4 en kan je de kinderwagenbak en maxi cosi en zitting blijven gebruiken..........ik neem aan dat je voorwiel slipt;)

18. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij hebben een Peugeut 107 en daar past het onderstel echt makkelijk in de achterbak (en daar past geen kratje bier in, dus dat wil wat zeggen), moet er alleen 1 groot wiel af (maar dat is zo gepiept). Reiswieg past er dan niet bij, maar die kan prima op de achterbank.
    Ik heb veel wagens gezien, maar maar erg weinig wagens die zo compact inklappen als de Bugaboo Cameleon, dus ik snap ook echt niet hoe iemand kan vinden dat hij níet compact is in te klappen :D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel

ohja!!!?? goh...kan ik dan dus even vragen bij een babywinkel neem ik aan? of hoe ziet het er dan uit? van die kleine wieltjes ofzo? weet je zo hoe duur dat is?

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    een soort balkje waar 2 "gewone" wielen onderzitten. staat geloof ik op de site van quinny.

je kan ook een all-terrain wiel erop zitten. dit is een grotere luchtband. het blijft dan een driewieler maar het rijdt super. blokkeerd ook niet meer.
    maar een quinny moet regelmatig gesmeerd worden. ook de wieltjes. elke maand en dan is er niets aan de hand. staat ook in het boekje dat dit moet.

Deel Deze Pagina