Welke kinderwagen heb jij? Tevreden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Angel78, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
  2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oke nou ik heb het er over gehad maar moet een totaal nieuw onderstel hebben want hij klikt ook wellees uit zn slot...dan klapt hij al wandelend in zeg maar...en nu zit er nog niet veel gewicht in maar dat wordt alleen maar erger :(

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoe noud is je wagen? Want dat inklappen kan een garantie kwestie zijn. Ik zou anders gewoon even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

4. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Het kan ook zijn dat de remkabel tussen het slot vast zit dan klikt hij niet goed vast en schiet weer los tijdens het lopen, en klapt dan in ( beetje warrig opgeschreven, maar weet niet hoe ik anders uit kan leggen) je moet dan het onderstel niet helemaal inklappen en de remkabel naar beneden of omhoog duwen ( en eventueel vast zetten) dan klapt die ook niet meer in tijdens het rijden

Mocht dit het niet zijn, en hij valt nog onder de garantie dan terug gaan naar de winkel.....

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

Easywalker! Bevalt supergoed.
    We wilden een driewieler die een beetje ruig terrein aankon. We wonen nl. op het platteland met een grote tuin.
    Hij is heel wendbaar, je kunt hem met één vinger sturen, en ik vind hem er ook goed uitzien (maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk)...

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    onze wagenbak is zo groot dat mijn dreumes van 20mnd er nog inpast en ze is langer dan gemiddeld.

Bekijk bijlage 201016

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha mooi gezicht! Mooi meisje napoleon!

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb ook de slider maar heb daar apart de shopping bag bijgekocht die officieel bij de 4-rider hoort.
    Ideaal! Het tasje op de bodem gebruik ik voor de maxi-cosi adapters, regenhoes en klamboe zodat ik die altijd bij me heb.

Met de shoppingbag kan je heeeeeel veeeeel boodschappen doen!

Verder terug las ik dat het matrasje hard is; hier merken we niks van mijn dochter slaapt er heerlijk in en als we ergens op visite zijn soms wel 3 uur...

Ik ben er super blij mee en heb er al heel wat kilometers mee afgelegd!
    Omdat ik een kleine auto heb (Ford Ka) gaf deze wagen de doorslag omdat de duwstang aan de wagenbak kan blijven zitten en je zo een heel compact onderstel over houdt...

9. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ik heb de Stokke Xplory V3!
    En bevalt zeer goed! Handig voor in de stad, niet handig voor in het bos en andere hobbelige wegen.

Heerlijke lichte wagen!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    bedankt! ik zocht hem al...ik ga even een andere tip proberen met de rem..En dan kan ik die vier wieltjes bestellen.
    heb jij die? draaien die wel goed mee?

ik denk het iets te snappen maar ook weer niet helemaal whaha... inklappen maar niet helemaal tot hij klikt zegt, dan de rem indrukken of omhoog doen? en dan moet het goed zijn dan kan ik hem weer uitklappen?

11. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    @rica, niet de rem omhoog/omlaag doen, maar de kabel :p die wil nog wel eens er tussen zitten....daardoor klikt hij niet goed in het slot, zeg maar.

De 4 wielen draaien wel goed mee en voor mijn gevoel is de wagen ook stabieler.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oke ik zal eens checken, nog niet gedaan :)

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    In welke maand kopen (kochten) jullie de wagen ?

Mvg, Mirri

14. ecl

ecl Niet meer actief

Mirri,

Wij kochten de kinderwagen toen ik ong. 16 weken was, maar dat had te maken met een aanbieding die af zou lopen. Anders was het waarschijnlijk wel wat later geweest.

Ik zou zeggen zie je wat je wilt kijk dan bij verschillende winkels voor aanbieding en koop de wagen;):D
    Heb je al een iets op het oog?

15. Linana

Linana Niet meer actief

k heb de wagen gekocht toen ik ongeveer 20 weken was, hij staat dus alweer een tijdje te wachten in huis :D

Ik heb de hauck malibu, all-in-one, lolli sand :p Ben er tot nu toe tevreden mee, hij lijkt heel handig etc, alleen daar kom je pas achter als de baby er ook echt is ;)

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi, ik heb de joolz day op t oog omdat ie licht en compact is.
    Hebben we nodig wanneer we met de boot weggaan. ;)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik dacht 24 weken ofzo? of 20 weken....misschien wel eerder ik weet het niet meer :)
    heb alles beetje verspreid gekocht, dan was het ook niet zo'n klapper elke keer met geld..beetje bij beetje deden we het

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heeft er ook iemand ervaring met de Maxi Cosi Elea?

19. Wij hebben de Mutsy Transporter besteld. In de winkel goed getest (voor zover mogelijk). Leek me stevig genoeg en een mooie combiwagen voor een mooi prijsje :D

Deel Deze Pagina