De titel zegt het al! Ik wil graag een nieuwe kinderwagen gaan aanschaffen! Voor mijn dochter heb ik een quinny buzz waar ik niet zo over te spreken ben! Ik heb hem nu 11mnd en het frame is vervormd en staat helemaal scheef Dus waarschijnlijk word het voor mij geen quinny meer! Ik dacht zelf eerder aan een stokke of bugaboo.. Maar ik ben er nog niet helemaal uit!
Hier twijfelde ik tussen de stokke en de MC Mura. Het is de laatste geworden vooral omdat ik de Stokke gewoon te prijzig vond. En het volgens mij geen ideale wagen is door zand/sneeuw etc. (we gaan vrij vaak met de hond naar het bos enzo) Maar ben echt super blij met de Mura. Heerlijke wagen.
Ik kan je alleen maar aanraden om eens naar een babyzaak te gaan en ze beiden eens uit te proberen. Bedenk wat voor jouzelf belangrijk is aan een wagen en kijk goed of beide wagens hieraan voldoen. De keuze voor een wagen vind ik zó persoonlijk en afhankelijk van de situatie! Hier een erg tevreden Mura 3 gebruiker, maar dat wil niet zeggen dat dit een geschikte wagen voor jullie is.
Wij hebben de MC Mura 4 aangeschaft, na vele wagens te testen in de winkel vonden we deze de fijnste maar ook de stevigste uitstraling hebben.
Bugaboo bee hier. Hij rijd echt lekker soepel en is zeer geschikt voor wat kleinere mensen. Veel kinderwagens waren voor mij toch echt iets te groot en dat stond ook een beetje stom vond ik. En je kan hem ook mooi hoog zetten voor je vent, mocht die is willen duwen.
Mura 4. De reiswieg is lekker groot zodat je kindje er zeker 6 maanden in kan liggen. Het zitje is ook erg leuk met het stoeltje. Het enige nadeel is dat het ondersteel vrij zwaar is en dat als je kindje wat ouder wordt en dus wat zwaarder is de wagen ook zwaar stuurt.
Wij hadden eerst een quinny buzz omdat mijn partner de Stokke spuuglelijk vond. 3 maand na de geboorte van mijn dochter de buzz verkocht en toch een toffe paarse Stokke aangeschaft. Ben er helemaal blij mee. Hij rijdt zo licht en vind het prettig dat alles zo hoog zit dit voor mij zodat ik niet ver naar beneden hoef te bukken, maar ook voor de kleine die nu heerlijk overal overheen kijkt. Persoonlijk zou ik niet gaan voor wagens zoals: xadventure, babies first, topmark, firstwheels of wagens in die klasse. zulke slechte ervaringen mee. heb 3 jaar een eigen webwinkel in kinderwagens gehad en met dit soort wagens was altijd wel wat mee. vond ze ook lomp en krakkemikkig. (de topmark wagens die ik had verkocht kwam 90% weer terug met een probleem aan het onderstel) Ik zou persoonlijk voor een bugaboo of stokke gaan. echt degelijke wagens of tsja de Mura maar die hebben al zoveel mensen. (evenals de bugaboo maar toch) Succes!
Hier een Mutsy 4 rider. En heb er nog geen spijt van. Een stevige wagen. Duwt heerlijk licht. Goed wendbaar. Makkelijk in te klappen. En onze klein kan nog steeds in de reiswieg hoewel ik nu meer de buggy inzet gebruik.
Maar is de stokke niet lastig om mee te rijden? Ik vind dat die van die kleine wieltjes heeft? En lijkt me lastig om door sneeuw of zand te kunnen rijden?? Ik zou er graag eentje willen kopen omdat ze er echt mooi uitzien!! Maar mijn vriend net ff gevraagd hij heeft weer een hele andere wagen op het oog een mima nog wat?? Nog nooit wat van gehoord? Kent iemand deze wagen?
Tsja daar heb ik eigenlijk geen ervaring mee. wat ik wel weet is dat als je naar het strand wilt met de stokke je het onderstel zo in kunt klappen dat je hem achter je aan kunt ' trekken' maar heb het nooit gedaan want wandel nooit op het strand. als we eens in het bos zijn gaat het prima met de stokke. De mima laatst in het echt gezien wel grappig wagentje maar zou toch liever voor een stokke gaan. alles is lekker hoog en vind het een mooie wagen om te zien. leuke aan de mima is dat geloof ik de reiswieg een kunststof kap heeft ziet er wel ' spacy' uit maar is ook wel weer wankel.
Mutsy slider, super wagen! wij gaan veel naar het bos ermee en rijdt heerlijk. de bak is groot, duwstang kan lekker hoog, het het zitgedeelte kan zometeen naar ons toe maar ook van ons af.
Koelstra latinique, zie je ten minste niet zo vaak en ik vind deze zelf ook wel stoer om te zien. Vond deze zelf ook erg stabiel en stevig
Hier ook een quiny buzz en speedy gehad beiden niet fijn Speedy rijd heerlijk maar zitting van af vindt ik niks En bij bijde (kan ook niet anders zelfde merk) wagen bak erg klein Nu een buggaboo war een super wagen echt zo fijn wou dat ik hem meteen gekocht had Toen wel getwijfeld tussen de bugaboo en de joolz maar wou hem via mp en daar vertrouwde ik toen de joolz niet want was toen de bloom en daar zijn veel dingen mee geweest