Hallo, Weet iemand waar ik een goede voordelige nieuwe box kan kopen? Aangezien dat ik mijn box te leen heb gedaan aan vrienden die hem nu dus niet terug geven omdat hun kind er anders niet meer in kan liggen. (en vanwege dat ze van mening zijn dat ik hem heb gegeven :S) Moet ik dus een andere box hebben. Ik wil zeer graag een nieuwe maar niet een van 200 euro zeg maar. Heeft iemand tips? Groetjes, AnnaB
jeetje wat een rare 'vrienden' ik zou hun een nieuwe box laten kopen!! kom nou jij bent zo aardig om hun jullie box te lenen , en hun zijn zo hebberig dat ze hem niet terug willen geven!! jeetje ik zou echt woedend worden!!
Op mp ben ik al aan het kijken alleen in de omgeving ik niks (en aangezien ik geen auto heb...) @hamis Woedend ben ik ook ik schiet er alleen niks mee op. Ga liever een stap verder dan me nu onwijs druk maken hierom. Weet gewoon wie ik niet bel of geen contact meer mee op zoek etc.
Ik heb het je al een keer eerder gezegt, je moet gewoon die box terug eisen maar bij de babydump hebben ze er idd één voor 50 euro Uno Zonder Lade | Boxen | Baby-Dump
Mijn box komt van marktplaats voor 30 euro en helemaal tiptop in orde! Er staan nog niet eens tandjes oid in.
meis het is jou box!! het zou toch helemaal wat zijn als je die n iet terug kreeg. ik zou eisen dat ze hem binnen 2 weken komen brengen dan maar ruzie. dat soort vrienden kun je missen als kiespijn want eht zijn profiteurs!
Ik heb er ook 1 van 50 euro van babydump ofzo.. Ik wil dat ding namelijk altijd zo snel mogelijk mn kamer weer uit hebben haha.
Wat wil je voor box en waar woon je? Ik heb er nog 1 staan, beuken met lade en die wilde ik voor 50 euro wegdoen..... Hij staat ergens bij Te Koop en ook op Marktplaats Marktplaats.nl > Beuken box met lade - Kinderen en Baby's - Boxen
Wij hebben er 1 gekocht voor 89 euro bij Babypark Deze week hadden ze de actie voor gratis bezorgkosten.
wow ik zou het hier echt niet bij laten zitten zeg... die kregen echt een mega ruzie met mij! Ik heb de mijne ook van marktplaats maar anders idd babydump...