Oke wist ik allemaal niet! Misschien dat ik ook maar is langs de winkels moet gaan haha Maar ziet die in het echt niet raar eruit? Want ik vind zo dat het lijkt of die reiswieg onder dat je kindje dan amper lucht krijgt en je ziet hem/haar dan ook niet??
Nee ziet er niet raar uit vind ik en er zit best wel ruimte tussen de 2 onderdelen. Weet niet of je de I candy kent maar daar zitten ze een stuk dichter op elkaar. Ik vind hem vooral in het zilver heel erg mooi. Mooi design ook.
Okee ja ik ken de icandy niet maar heb even gegoogled en daar lijkt juist dat er meer ruimte tussen zit maar ik ga denk een van deze dagen even in de winkels een kijkje nemen.. ik ga denk toch een stokke kopen hahaha
gisteren deze gekocht Bekijk bijlage 154366 compleet met reiswieg, wandelwagen,autostoeltje, voetenzak en gratis wipstoeltje. nog niet met baby getest maar ben er heel blij mee
We hebben de Mura 4 aangeschaft, degelijke wagen die makkelijk zwenkt. Voor ons belangrijk aangezien we ook graag naar het bos gaan om de hond uit te laten enz.
Sow ik denk dit is een gewone, vond hem er zelfs een beetje ouderwets uitzien (sorry!) dus schrok wel van de prijs! Wat is er zo speciaal aan deze wagen als ik vragen mag?
Wij hebben na heel lang twijfelen tussen de Maxi Cosi Mura 4 en Bugaboo uiteindelijk een Mura besteld, omdat we die toch net iets steviger vonden overkomen en ik de bugaboo erg laag vind. Leuk stoer uiterlijk ook (doet mij een beetje aan een jeep denken!), alleen de kleuren vond ik wat saai.