Welke kinderwagen heb jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaPrincess, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke wist ik allemaal niet! Misschien dat ik ook maar is langs de winkels moet gaan haha:) Maar ziet die in het echt niet raar eruit? Want ik vind zo dat het lijkt of die reiswieg onder dat je kindje dan amper lucht krijgt en je ziet hem/haar dan ook niet??

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee ziet er niet raar uit vind ik en er zit best wel ruimte tussen de 2 onderdelen. Weet niet of je de I candy kent maar daar zitten ze een stuk dichter op elkaar. Ik vind hem vooral in het zilver heel erg mooi. Mooi design ook.

3. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL

Okee ja ik ken de icandy niet maar heb even gegoogled:) en daar lijkt juist dat er meer ruimte tussen zit maar ik ga denk een van deze dagen even in de winkels een kijkje nemen.. ik ga denk toch een stokke kopen hahaha:p

4. Evelien1991

24 mei 2011
    60
    0
    0
    De pericles Evolution met knalgroene voetenzak. Alles in totaal was hij iets van en 1300 euro.

5. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die prijzen ook he voor kinderwagens!:)

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    gisteren deze gekocht
    Bekijk bijlage 154366

compleet met reiswieg, wandelwagen,autostoeltje, voetenzak en gratis wipstoeltje. nog niet met baby getest maar ben er heel blij mee

7. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    We hebben de Mura 4 aangeschaft, degelijke wagen die makkelijk zwenkt. Voor ons belangrijk aangezien we ook graag naar het bos gaan om de hond uit te laten enz.

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sow ik denk dit is een gewone, vond hem er zelfs een beetje ouderwets uitzien (sorry!) dus schrok wel van de prijs! Wat is er zo speciaal aan deze wagen als ik vragen mag?

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Wij hebben na heel lang twijfelen tussen de Maxi Cosi Mura 4 en Bugaboo uiteindelijk een Mura besteld, omdat we die toch net iets steviger vonden overkomen en ik de bugaboo erg laag vind. Leuk stoer uiterlijk ook (doet mij een beetje aan een jeep denken!), alleen de kleuren vond ik wat saai.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    wij gaan de mura bestellen omdat uk daar straks lang in kan zitten

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sorry offtopic maar wat heeft jullie tweede dochtertje als ik vragen mag?

Deel Deze Pagina