hier een bugaboo cameleon silver edition....heb em van t weekend in elkaar gezet, ben er helemaal blij mee
De Quinny Buzz van 2007 En daar heb ik heel veel spijt van. Vind hem wel heel mooi. Maar dat voorste wiel Die blokkeert continue op heeeeel veel vloersoorten. Lange afstanden buiten en wandelen gaat perfect, maar winkelen is echt een ramp! (Weet niet of het waar is maar ik heb gehoord dat dat blokkerende wiel-probleem pas door Quinny isopgelost vanaf het 2008 model)
Ik heb de Mutsy 4 rider en ben erg tevreden. Heerlijk dat ik haar ook naar me toe kan zetten en dat de reiswieg en zitje zo afgewisseld kunnen worden in een simpele handeling.
Blokkeert ie echt of gaat ie een beetje schuin staan? Dat laatste had ik ook bij mijn Joolz en dat was met even goed smeren opgelost. Het ergerde mij ook mateloos!
Nee smeren helpt niets, het blokkeert echt dus draait dan gewoon niet mee. dus steeds veel geduw en getrek en steeds naar voren lopen om dat wiel weer recht te schoppen Heel irritant. Gebruik de wagen ook steeds minder
@Female; Je kunt nu ook luchtbanden bestellen. Past op elke Buzz. Ik ken het probleem, om gek van te worden! http://www.babymax.nl/eMerchantPro/pc/v ... oduct=3377