Heb ik ook nog wel een vraag over jullie keus voor een kinderwagen. Waarom heb je voor die kinderwagen gekozen? Puur om hoe die eruit ziet of heb je je voor laten lichten over kinderwagens en op die basis je keus gemaakt? Ik werk zelf in een babyspeciaalzaak en ik merk bij de een dat je totaal geen uitleg meer hoeft te geven omdat ze alles al weten en de keus eigelijk al gemaakt is en bij de ander moet je elke kinderwagen helemaal uitleggen omdat ze nog geen idee hebben wat ze willen. Ben ik heel benieuwd naar...
Wij hebben gekozen voor de urban jungle duo, dus gewoon van zien. Ik had hem al een aantal keer gezien, en toen hebben we voor we naar de winkel gingen besloten dat het deze zou worden. In de winkel dus ook geen uitleg nodig gehad ! En dat 'merkloze ministar' ding wat we nu even voor tijdelijk erbij hebben, daar heb ik niet voor gekozen, das aan komen waaien !
Idd hij is super! Hoewel die easywalker ook fijn moet zijn en wat goedkoper, maar doordat wij dus niet verder gekeken hebben dan onze neus lang was hebben we die niet gezien ! Maar ach, ik wilde toch die UJ dus pech! Haha! Vriend mocht mooi betalen !
Ik wilde de quinny sx maar de bak ziet er hetzelfde uit als de mutseart transporter. De m is iets lichter qua rijden maar wel een stuk goedkoper.
Wij hebben gekeken naar een aantal punten en dat is dat ie klein opklapbaar moest zijn. En de bak moest er makkelijk af te halen zijn omdat we op 1 hoog wonen. We kwamen toen op de bugaboo en buzz uit. Maar na de reacties op kieskeurig gelezen te hebben was het voor ons duidelijk en werd het de bugaboo.
@ Linda, Heb je advies gevraagd aan een verkoopster bij je aankoop of een demonstratie hoe die werkt?
Wij zijn met een verkoopster (bij babypark) zowat het hele bestand aan kinderwagens langs gegaan Ze was erg geduldig met ons! Uiteindelijk hebben we na veel vergelijken en wegstrepen de joolz genomen.
Joolz, leuke wagen. Goede verkoopster heb je getroffen, maar zo hoord het natuurlijk dat ze de tijd voor je nemen. En dat ze er verstand van hebben.
Wij hebben de Mutsy Transporter. Dit omdat hij makkelijk en klein in te klappen is en vanwege het gebruikersgemak. Je haalt er vrij gemakkelijk de kinderwagenbak en zo eraf.
Hier ook zo! Mijn dochtertje was (en is) erg prikkelgevoelig, dus ik ben van een Mutsy overgegaan op de Stokke toen ze niet meer in de kinderwagenbak paste. Was heel zielig, ze wilde in die Mutsy echt niet meer ze huilde alleen maar. Toen we de Stokke hadden en ze dus heel hoog en natuurlijk met haar gezicht naar ons toe zat hadden we een heel ander kindje. Vind de Stokke ook lekker rijden en makkelijk in te klappen, en erg makkelijk schoon te maken. Denk alleen dat we met de komende kleine niet zo heel veel gebruik meer gaan maken van de kinderwagen, ben nogal fan van draagdoeken geworden