Een quinny speedi sx... Wij vonden hem gewoon heel mooi en wilde graag een driewieler... Makkelijk in te klappen en past precies in de auto ( ook niet onbelangrijk)
Hoe bevalt die zoom duo wagen? En waar heb je die vandaan/prijs? Ik ben ook aan het kijken voor een duo wagen en blijf maar terug op deze komen.
@alieke Ik heb m in amsterdam gekocht! Ik wou m eerst via duitsland bestellen omdat ie daar gewoon het allergoedkoopste is! daar kost ie 420 euro geloof ik met dan 2 zitgedeeltes erbij. Ik heb m in amsterdam gekocht bij baby boom daar kostte hij 529 euro. Ik heb er al een klein stukje mee gereden met mijn zoontje erin van 1,5 jaar oud met aan de andere kant een knuffel hahaha. Hij bevalt mij het beste van alle andere duo wagens. Het is wel even wennen ermee te rijden omdat hij natuurlijk wel een klein stukje langer is dan een normale wagen! ook gelijk ingeklapt in de auto geprobeerd dat ging ook prima! al met al perfecte wagen! Ben er echt superblij mee! zodra we m zagen waren we gelijk helemaal verkocht! kus bloem
Bugaboo cameleon, denim met rood. Niet de mooiste wagen, maar we vonden het gebruiksgemak zo belangrijk. Hij vouwt heel makkelijk en klein op en is superlicht. Hij rijdt ook nog een super. Kortom, helemaal tevreden!
Ja klopt! Ik heb hem ook via duitsland goedkoper gezien. Ik vind hem zooo leuk! Jullie houden wel ook gewoon de andere wandelwagen? Ik ben druk aan het zoeken maar het word zoiezo de quinny buzz en het liefste voor de handigheid (het liefste die!) een duo wagen erbij. Het kost allemaal zoveel.. Mijn dochter zal ongeveer 20maanden zijn als de 2de er is. Stuurt hij makkelijk?
@ alieke Jah ik hou gewoon de andere wagen erbij daar ga ik geen nieuwe voor kopen! Die zal ik toch weinig of niet gebruiken denk ik! als de kleine bij mij geboren word is die van mij 23 maanden! Maar ik vind hem wel makkelijk sturen! Ik weet niet of je in de buurt van amsterdam woont anders kan je baby boom in amsterdam ff bellen of je m in ieder geval ff mag komen bekijken.. heb ik ook eerst gedaan! Ik zou hem als ik jou was wel via internet in duitsland bestellen! wij hebben dat niet gedaan omdat mijn vriend dat allemaal niet zo vertrouwd met zulke grote bedragen maar heb van verschillende mensen gehoord dat het goed gegaan is! scheeld heel veel. Wij hebben gekocht! de wagen een reiswieg regenkap 2 merkloze voetenzakken adapter voor maxi cosi. maxi cosi gaan we nog kopen we wouden even het gelacht afwachten. wij hebben trouwens de carbon. Zwart met grijs. vond die het mooist. xx bloem
Oke, super! Ik ga eens even rond neuzen en proberen mijn mannetje mee te slepen naar a'dam. We wonen er gelukkig dichtbij.. ik neem aan dat ze die wel gewoon nog staan hebben daar? Jullie hebben al heel wat zeg! Tot nu toe hebben wij nog geen wandelwagen (oude hebben we verkocht) maar vind het toch wel fijn om er 1tje te hebben.
Wij willen ook graag een bugaboo cameleon maar wat zijn ze duur zeg.. Iemand nog tips om ze goedkoper te krijgen, naast marktplaats (die houd ik ook in de gaten)
Volgens mij gaat de prijs van de bugoboo ook nog flink omhoog binnen nu en een paar weken dus wacht niet te lang!
@alieke Ja ik denk wel dat ze m daar hebben staan, maar ik zou wel ff bellen van tevoren.. T zit in oud-west zou wel ff navigatie meenemen want is niet zo heel gemakkelijk te vinden.. maar zit je dochtertje niet meer in de wagen dan?
Hier een Stokke Xplory Ik had eerst een Quinny buzz 2008 maar dat is echt een onding! Daarom heb ik een Stokke gekocht en ik ben helemaal verliefd! Wat een super wagen is dat zeg. Ik kan niet 1 minpunt verzinnen.
Okee Jawel, alleen zodra we ergens in de winkel o.i.d stil staan dan wil ze eruit en is het brullen..
Nu een rode quinny speedi sx en als de beeb er is de duo easywalker, ook rood. De quinny ga ik verkopen, tzt als er weer 1 wagen nodig is wordt het toch een buggy denk ik.
Wij hebben voor ons eerste kindje de kinderwagen gebruikt waar ik zelf ook nog in heb gelegen! Zo'n mooie ouderwetse dus! Echt een fantastische wagen! Lekker ruim, en een supervering die je tegenwoordig niet meer terug ziet! Ons zoontje was er altijd zo in vertrokken! Voor ons tweede kindje gaan we hem weer gebruiken! Ik kijk al uit naar de wandelingen!