Welke kinderwagen hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Boots, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Gaaf, zou ik zelf het liefst willen maar helaas woon ik in een bovenwoning zonder bergruimte beneden.
    Maar wat zal jij er stoer uitzien! ;)

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

quinny buzz 3

3. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Ik wilde eerst de stokke kopen maar jeetje was dat ding duur zeg :confused: maar zoooooooooooo mooi :)
    Heb nu gekozen voor een quinny zapp die buggy dus en dan een maxi cosi erop want tja me dochter word in mei geboren dus dan is het niet zo koud en we hebben niet echt superveel te besteden.En hoelang gebruik je die bak nou?Bij mijn andere kinderen heb ik eerst een draagzak gebruikt en toen een buggy maar zij werden allebei in oktober geboren dus toen was het lekker warm met zoeen draagzak maar nou ben ik echt niet de slankste dus een draagzak in de zomer dan ga ik kapot van de hitte.Ik was nu 260 euro kwijt voor de zapp en de maxi cosi alleen het nadeel is dat je je kindje maar 2 uurtjes mag vervoeren in de maxi cosi maar ja nou woon ik in de stad dus heel veel gewandel zal er niet worden.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja in meerdere winkels haha wij houden van shoppen dus zijn in veel winkels geweest.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat is toch alleen maar goed. Kun je ook gelijk de prijzen vergelijken, dat zou ik ook gedaan hebben.

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Wij hebben de urbun jungle besteld een zwarte!

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

Een Quinny Y2K. Ik heb hem gekregen. Ik vind hem wel fijn alleen erg groot om in de auto mee te nemen.

8. marjan77

marjan77 Bekend lid

x-adventure quick silver, niet duur, prima wagen en geweldige vering!

9. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben de Stokke!
    Erg handig en rijdt super lekker..
    Ben er erg tevreden over..

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Bugaboo, als ik het geld had wilde ik ook wel zo'n Stokke!

11. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Opzich een goeie oplossing, maar de Zapp heeft geen vering (het is echt een buggy) je baby zal dus zelf alle schokken met zijn lijfje opvangen.
    Verder is het natuurlijk maar te hopen dat de baby goed in de Zapp kan zitten als hij/zij uit de maxi-cosi is gegroeid.
    Aan de andere kant is de Zapp een heerlijke buggy voor in de stad!

Succes met de laatste loodjes!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vind het alleen een beetje een nadeel van de Zapp dat de buggy geen verstelbare rug heeft. Het kindje zit altijd rechtop en als ze in slaap vallen dan knikken die hoofdjes altijd zo naar voren.

Met de Maxi cosi erop is het wel ideaal om er even mee naar de stad te gaan, hoef je tenminste niet heel je onderstel mee te nemen van de kinderwagen.

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Quinny Buzz 3

14. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    bugaboo, antraciet met off-white

15. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam

Zo stom stom stom heb ik helemaal niet overnagedacht over de schokken thanks voor de tip

16. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

12 aug 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Hier een supermooie & sjieke zwarte Stokke Xplory :D

17. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    een kind mag trouwens ook niet lang in een maxicosi zitten he per dag.

zelf hebben wij een groene stokke explory

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben afgelopen zaterdag een Mutsy Slider gekocht in de kleur Kaki (tis meer grijsgroen, beetje lichte kleur).

We hebben voor deze wagen gekozen omdat hij echt superklein invouwt en toch erg stabiel rijdt. Wij wonen in Duitsland en de wegen zijn hier erg hobbelig, maar we gaan ook regelmatig met de trein naar NL. Klein en stabiel was een lastige combi, maar dit was voor ons echt de ideale wagen. Hij is ook nog vrij nieuw qua model en nu de oude kleurtjes (en de oude prijs) veranderd gaan worden, konden we het showroom model zo meenemen! Vroeg kijken om de lange wachttijden werd dus opeens toch een kinderwagen meenemen dit weekend!

Hij staat nu nog in NL bij m'n ouders, maar ik ben helemaal verliefd. Heerlijke wagen!

19. Leila W

Leila W Lid

23 mrt 2009
    26
    0
    0
    Wij zijn van plan om een bugaboo te kopen. De reden hiervan is dat we veel positieve reacties hebben gehoord.

Deel Deze Pagina