De Bugaboo met SPIJKERstof! Nog steeds helemaal verliefd op . Smaken verschillen maar ik vind het persoonlijk een hele stoere en trendy wagen (en ook nog super in gebruik).
Hier een Stokke gek! heerlijke wagen, ook door het bos en over de keitjes. Ja, je kindje wiebelt wat, maar er zijn maar weinig kindje die hobbelen niet leuk vinden hoor... Heerlijk hoog, makkelijk in gebruik maar idd erg lomp opgevouwen. Had graaaaag de 2010 editie gehad, maar helaas!
Wij hebben de Mutsy Urben Rider overgenomen. Heerlijk grote wielen en een ruime bak. Zitje kan ook beide kanten op. Bij ons maakte het niet uit hoe groot hij is, geen enkele wagen past bij ons in de achterbak omdat er een gastank instaat. Daar hebben we onze keuze dus niet meer door laten beinvloeden.
zijn er mensen die ervaring hebben met de kinderwagens van de Hema? Ik was daar toevallig vanochtend, en zag dat ze een combiwagen in de aanbieding hebben. (en ook een tafelstoel en een autostoeltje). Zijn deze kwalitatief goed?
Wij hebben ook een mutsy 4-rider en de draagriem kan hier wel degelijk in een vakje (achterop de bak, aan het voeteneind) Maar misschien dat je een iets ander type hebt? Hier bevalt de mutsy trouwens prima! Enigste nadeel dat de bak niet een van de grootsten is en ons mannetje er nu zo goed als uitgegroeid is!
Dames hier nog een stokke gek,alleen ben ik erg aan et twijfelen welke kleur ik moet nemen(de oude stokke had meer felle kleuren en die van 2010 alleen maar donkere oeff oefff moeilijk hoor
hier de mura 3.. Rijd heerlijk en heel wendbaar. Is stabiel en vind m ook mooi, zeker het wandelwagen gedeelte We hebben voor de 3 gekozen, omdat we die wat stoerder vonden dan de 4. Verder vonden we de wagens niet zo mooi. Bugaboo vind ik inderdaad net een poppenwagen en de 2 kleine wieletjes verpesten t model vind ik.
Wij hebben ook de EasyWalker Sky (3 wielen). En wij vinden het idd. ook een superwagen. Hij rijdt zó soepel!! Liep laatst een stukje achter de Maxi-Cosi wandelwagen van mijn vriendin. Ik vond het zo niet soepel sturen! Ik had het gevoel dat je veel meer moet duwen om een klein bochtje goed te krijgen. Bij de EasyWalker kun je zo makkelijk even met één hand sturen. Ideaal! Ons zoontje is ook pas bij 7/8 maanden overgegaan van de wandelwagenbak naar de wandelwagenbuggy. Terwijl hij wel een lange jongen is. Verder is de EasyWalker ook redelijk smal. Smaller dan de Maxi-Cosi wandelwagens. Andere wagens heb ik niet getest.
Wij hebben ook voor de bugaboo gekozen ondanks dat we van te voren hadden afgesproken dat het deze absoluut niet zou gaan worden haha Maar idd wat ik hier al meer heb gelezen, ze kunnen er langer in, licht gewicht en tov alle andere wagens toch als beste uit de bus met de meeste opties.. Dus jaja uiteindelijk is het toch de bugaboo geworden