Hoi, ik heb een vraagje: Hoe maak ik mijn kinderwagen en campingbedje schoon? Ik heb beide tweedehands gekregen, en ze waren al wat vies, maar nu staan ze op zolder, en dat maakt het er niet beter op. Je kunt ze moeilijk in de wasmachine gooien , en de stoffen kan ik er niet af halen. Kan iemand mij helpen? Heeeeeeeeelllllppp, hoe krijg ik dit schoon ?
Wat denk je van interieurspray waarmee ze ook autostoelen schoon kunnen maken? Denk dat je die bij Halfords wel kan krijgen.
O, daar had ik nog niet aan gedacht! Heel erg bedankt! Weet je toevallig ook hoe duur het is en of het schadelijk is voor de kleine?
Ik heb da vandaag gedaan met vanish oxi action spray proper in een mum van tijd , ff naspoelen met natte doek, daarna met droge doek en klaar is kees
zover ik heb begrepen is het verstandigst om gewoon te reinigen met water en zeep en geen groffe reinigingsmiddelen. Buitenkant kinderwagen eventueel nabehandelen met waterafstotende spray voor mocht je eens buiten in de regen lopen en je regenhoes vergeten zijn