Quinny Freestyle XL driewieler... Was de wagen waar mijn man (erg lang, 2.04 m) het makkelijkst achter liep....en waar ook nog een beetje een normale maat kinderwagenbak bij zat....aangezien we wisten dat ons zoontje niet klein zou zijn....nou moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ie al aan de krappe kant wordt maar goed dan heeft ie er iig bijna 4 maanden in kunnen liggen....
Ik heb een bebiesfirts, die hebben we van mijn moeder kado gekregen, fijne wagen om te rijden, als ik er zelf een zou kopen zou ik voor een x-adventure gaan denk ik.
Mutsaert Transformer. Wilde perse een 4-wieler met luchtbanden. Deze rijdt super en was lekker voordelig.
quinny buzz fijne wagen , makelijk in en uit te vouwen vooral het uit , dit gaat op luchtdruk dus met 1 hand staat hij ook vond ik fijn dat de maxi cosi erop kon praktische wagen en zeer wendbaar
Ook wij hebben de Mutsy 4 rider, met lichtgewicht onderstel. Leuke stabiele, wendbare wagen en makkelijk in hoogte te verstellen. En genoeg leuke kleurtjes om uit te kiezen. Groetjes Bianca
x- acdventure ranger, echt een bejaarde wagen Hij is al 4 jaar oud, (mijn oppaskindjes vervoerde ik er ook in) en rijdt nog super. Ik wilde ook geen 3 wieler, en deze was heerlijk degelijk. Ook het inklappen hadden we snel onder de knie (ook wel lekker hihi)
wij hebben een x-adventure cross over. Een wagen met vier wielen omdat we dat veel stabieler vonden dat een driewieler. Duwstang in iedere hoogte verstelbaar, en het boodschappenmandje is stevig. Bij de mutsy zit er geen stang onder het boodschappenmandje waardoor die een beetje doorzakt. En deze wagen heeft onder het voeteneind van de reiswieg ook een stang waardoor de bak niet zo hobbelt of kantelt wanneer je er een stoepje mee op zou willen rijden.
Wij gaan voor de Quinny Buzz. Mooi stoer model, rijdt lekker, klein. Alleen welke kleur daar zijn we nog niet over uit.
Koelstra Flexxo, antraciet met lime zie album. Rijdt voor ons het prettigst, manlief is 1.92 en deze is super daarvoor en blokkeert ook niet tijdens het rijden....
Dit probleem hebben wij dus ook. Ik weet (uiteraard0 nog niet of het een jongen of meisje wordt, dus om nu meteen al voor roze te gaan... Mijn man wil de kanariegele, maar die vind ik wel weer heel erg geel. Verder vind ik het model van 2007 gewoon echt helemaal top!
Helemaal mee eens. Vind het ook heerlijk dat je de buggyzit zowel naar je toe kan plaatsen als van je af. Als je kindje rond de 6 maanden is en in de buggyzit gaat, kun je nog heerlijk naar de kleine kijken. We zijn begonnen met een tweelingwagen bij de oudsten; weinig keus, groot en lomp. Bij de jongste hebben we de bugaboo frog gekocht....helemaal super. Deze hebben we verkochten en een bugaboo cameleon weer gekocht....nog in gebruik voor de jongste en strakjes hopelijk voor ons volgende wondertje.
wij hebben een mutsy 4 wheel. super wagen compact optevouwen licht gewicht. en in vele leuke kleuren gerda
quinny speedy xs (ik geloof dat ie zo heet) en zwarte en ik heb van wallaboo een lime-kleurige suede luiertas erbij gekocht