Mutsy 4 rider...omdat ie in mn kevertje moest passen..alternatief was de bugaboo cameleon maar die vond ik zooo duur.... bovendien leuk kleurtje en betaalbaar, klein, makkelijk opvouwbaar en stabiel. en we wilde een kleur die niet meer leverbaar was dus mochten we het showroommodel..met nogeens 100 euro korting meenemen!
mutsy 4 rider. Lekker wendbaar en makkelijk in gebruik. Woon bij bos en zee en daar schijnt die het goed op te doen.
de Urban Jungle, van One Tree Hill! Rijd mega soepel, is degelijk en ik vind hem mooi! Simpel, zonder al te veel poespas en niet te log. En natuurlijk in mijn lievelingskleur, groen (zie album)
Hallo allemaal, Ik heb voor de 2-ling een Urban Jungle Duo (heb ik nu te koop) en ik heb voor dagjes weg een MacLaren buggy. Groetjes, Chantal
Wij gaan voor een Quinny freestyle 3XL. We hebben deze gekozen omdat we deze het lekkerst vonden om achter te lopen. (vooral voor wat langere mensen is deze ook goed te besturen)
Wij hebben de Quinny Speedy XS, vind hem heerlijk lopen en makkelijk in combi met de maxi-cosi etc. Ben er erg blij mee
mutsy 4 rider,met luchtbandjes en de leren handgreep. Rijd lekker en die bandjes heb ik wel nodig met mijn honden in het bos Wij hebben 'm in het zwart genomen.
Wij hebben de Bugaboo Cameleon (grijs/oranje), stoere stijlvolle wagen. Klein opvouwbaar, makkelijk te hanteren. Buggyzit is 2 kanten op te plaatsen, duwstang is makkelijk naar de andere kant te plaatsen. Maxi cosi was er makkelijk op te zetten. Bak zit lager waardoor betere wegligging Ti's gewoon een stoer karretje!
Wij hebben een X - Adventure Cross Over Jade Geheel compleet, Wandelwagen, Reiswieg, Dekbed, Dekbedovertrek, Voetenzak, Matras, Binnenbekleding, Wagenmand, Regenscherm. 4 wieler omdat ik dat steviger vindt. Deze is het geworden omdat mijn vriend hem de mooiste vond! Liefs Almira
ik ben (nog) niet zwanger maar de kinderwagen staat er al haha: een silver cross uit de jaren 70 in wit en blauw, helemaal orgineel en geimporteert uit engeland niet echt wat hier gemiddeld genoemd waort hihi ik ben gek op oude kinderwagens, ik vind ze heel mooi, lekker hoog om achter te lopen en ze zijn nog zo lekker groot, een kleintje kan er tot 1 jaar in liggen en dat is toch ook erg lekker. tevens kan de kinderwagen dan meteen als bedje dienen bij mijn moeder.