Ik heb gisteren de Mutsy 4 rider besteld met luchtbandjes en leren handvat om de duwstang. Ik heb m in het groen besteld. In een paar winkels geweest en uiteindelijk bij babydump geslaagd. daar kreeg je de complete wagen met voetenzak erbij en een gratis maxi cosi. Ook de combi die ik wilde met luchtbanden en de leren duwstang kon bij hun, terwijl dat bij babyplanet niet kon. En prenatal was ie bijna 100 euro duurder!
zodra ik thuis ben zal ik even grabbelen, ik heb nog een paar mooie foto's wordt vervolgd............
selam ik heb een babies first kinderwagen. Oranje met grijs. Heel practies en gaat makkelijk mee in de auto. Hij is ook niet zo breed, maar tamer was er wel snel uit gegroeit. toen hij 5 mnd was moest hij al in het andere positie liggen, want de ligbak was te klein en te kort.
En ook wij hebben hiervoor gekozen. Ik ben niet zo mobiel dus moest de wagen 'aangepast' zijn. Ik kan 'm met één hand besturen (andere hand heb ik nodig voor mijn kruk), ik kan 'm zelf in de auto tillen, inklappen en uitklappen geen probleem. Voor mij de ideale wagen.
Senna die wat op jou plaatje staat is de mutsaert en niet de mutsy Mutsy is die wat ik heb das ongeveer dezelfde maar dan met andere duwstang en die stang waar mutsaert opstaat zit ook niet bij de mutsy. Mutsy en mutsaert komen wel uit de zelfde fabriek maar zijn 2 verschillende "merken" http://images.google.nl/images?q=tbn:km ... %26id%3D80 Dit plaatje is de mutsy,,,,,, (mij lukt t echt nooit om rechtstreeks een plaatje erop te zetten) Welke heb je Senna?
het is wat vroeg maar bij babydump echt tot een superdeal kunnen komen! wij hebben een Mutsy joey champagne, dus een mutsy met 4 grote luchbanden en een verharde bak! en een bronzen frame! ben er echt superblij mee en kan niet wachten om straks lekker te gaan wandelen met de kleine en mijn mannetje! joyce
Oh dat wist ik niet! dacht dat mutsy een afkorting van mutsearts is! Maar heb een mutsearts transaction, das dezelfde op mijn plaatje.
wij hebben een quinny buzz, kleur bronze vond dit echt een super handige wagen loopt lekker licht, is makkelijk inklapbaar (zonder handen ) en is voor mijn mannetje ook ideaal aangezien hij zowat 2 mtr is was de bugaboo voor ons niet echt handy
ik krijg een mutsy 4 ligtht rider. Ik vond m heerlijk rijden en lekker stabiel met 4 wielen ipv 3. Ook vond ik de bak lekker groot. Die vond ik bij veel andere wagens klein! Liefs
Wij hebben besloten om de Stokke explory (zandkleur) te kopen, je kan hem in hoogte verstellen (ook de wieg + zitgedeelte) Makkelijk schoon te houden. Heeft ongeveer de zelfde mogelijkheden als de bugaboo cameleon maar is niet zo laag. Dat is de reden waarom we niet voor de cameleon hebben gekozen. Ook al zijn de nieuwe kleuren die in Apirl uitkomen echt heel gaaf..... Gr Tamar
Ben wel aub voorzichtig met de Stokke. Hij kiept vrij makkelijk om. Het hoge zitgedeelte enz is heel prettig voor de kleine en voor je eigen rug, maar ik vind m zelf ook vrij onstabiel op bepaalde ondergronden
Ik heb gisteren de Quinny buzz black 2007 binnen gekregen... Ik wilde eerst altijd de bugaboo maar zag deze staan en was direct verliefd Mijn vriend is lang en ik ben klein en dat is bij deze wagen zo goed te verstellen! Maar of ie lekker rijd daar moeten we nog achter komen haha. Dat kleine stukje in de baby winkel was ie voor mij oke Hopen dat t een goede koop is...