Welke kinderwagen hebben jullie ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Wat voor ondergronden bedoel je dan Miss Groovy?

Het is me niet echt opgevallen namelijk!

De nieuwe kleuren waren te zien op de 9maanden beurs Denim en ecru heel gaaf....

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

De Mutsaert transaction combi in aquablauw (zie foto Senna).

Superfijne wagen! Rijdt erg lekker, stabiel door de vier wielen (drie vond ik erg eng, heb gezien hoe snel ze kantelen), mooie grote kinderwagenbak (mannetje moet er nog wel even in..), luchtbanden.
    Ik ben er erg tevreden over en iedereen die hem probeert uit mijn omgeving ook!

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

@ Tamar: van die wiebelige. Hier in maastricht bv heb je van die leuke kinderkopjes die absoluut niet fijn rijden met de stokke, ook als je gaat wandelen in t bos of zo. omdat het zwaartepunt van de wagen hoger ligt is het moeilijker als je bv een bocht maakt waar een rulle ondergrond is.

4. Angeleye

Angeleye Lid

2 dec 2006
    13
    0
    0
    Den Haag
    Heb een Quinny Buzz , en ging eigenlijk voor de speedi maar de verkoopster vertelde mij dat je de buggy niet helemaal rechtop kan zetten !
    Uit ervaring van een vriendin die net weer een kleine heeft zegt dat dat vervelend is als je dat niet kan !

5. mel1977

mel1977 Actief lid

Hier een mutsy 4-rider, single spoke next active black (de reiswieg e.d.)
    Ideale wagen lijkt ons, vooral het inschuiven van de duwstang was voor ons (hij lang ik niet zo lang) een oplossing.

groetjes Mel

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    quax bugster! nieuw en in voor een introducieprijs en helemaal compleet, ben een gelukkig mama :)

comfortabel, makkelijk om te wisselen in buggy, rijdt heerlijk! helt terug, dus een top ding

7. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Wij hebben gister de buzz 2007 besteld in het lime groen. Helemaal geweldig vind ik deze.
    Heb hem niet in de winkel gekocht maar via internet.
    Bij prenatal koste deze wagen €499 heb de buzz nu voor €309,beetje speurwerk maar het heeft ons wel een aardig voordeel opgeleverd.Voor 190 kan ik heel veel andere leuke dingen kopen.

8. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Wij hebben gister de buzz 2007 besteld in het lime groen. Helemaal geweldig vind ik deze.
    Heb hem niet in de winkel gekocht maar via internet.
    Bij prenatal koste deze wagen €499 heb de buzz nu voor €309,beetje speurwerk maar het heeft ons wel een aardig voordeel opgeleverd.Voor 190 kan ik heel veel andere leuke dingen kopen.

9. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    wij hebben de Quinny freestyle, knalrood!

hij was een paar maanden geleden voor 50% korting bij de Prenatal! scheelt toch wel heel veel geld!

en het is een mooie wagen :)

10. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Quinny 2000 grijs, wit, zwart.
    Kon hem hebben van een colegaatje.
    Ziet er nog perfect uit.

Deel Deze Pagina