Aanschaf kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lijsterbes1, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was net aan het kijken voor een andere kinderwagen omdat die wat we nu hebben toch wel erg versleten is .. Nu is ons zoontje wel al 1 jaar maar las op de site dat de kinderwagen te gebruiken was tot 3 jaar. Is dat zo ?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Om welke kinderwagen gaat het?
    Meeste kinderwagens zijn wel tot die leeftijd te gebruiken ja. Of je dat wilt is een ander verhaal.

3. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het zit namelijk zo.. Ik zou best een nieuwe willen kopen.. Maar mijn man heeft zoietsvan dezes is nog goed zolang hij nog gebruikt wordt.. Hij is nu 10 maanden.. Maar als hij tot 3 jaar nodig is zou ik het best de moeite waard vinden om nog een nieuwe te kopen. Omdat hij dan nog ruim 2 jaar in gebruik is

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Tja, hoe vaak zal je hem nog gebruiken tegen die tijd? Mijn dochter is 2,5 en zit echt nog maar heel zelden in de wagen. We hebben verder geen buggy dus het is wel zo dat als ze in een wagen gaat dit de kinderwagen is. Wij hebben een 2ehands buggaboo frog voor 70 euro overgenomen via mp. Hier kan ze echt nog wel mooi in zitten, terwijl ze 1 meter lang is en al 16 kilo weegt dus een flinke meid is. Maar eigenlijk loopt ze bijna altijd.

Deel Deze Pagina